Inregistrare | Autentificare | Parola uitata?                                           
Ce poți face dacă ți-a fost furată b...
„Piața” bicicletelor furate din România e o realitate perenă și, chiar d ...
Ghidul gelurilor energizante
Pe măsură ce devii tot mai cuprins de microbul ciclismului și începi să fac ...
Cursul de mecanică revine
La cererea voastră vom relua cursurile de mecanică, pe care le putem susține ...

FreeRider.ro > Noutati > Biciclete urbane > Așa arată noua bicicletă Pegas


Așa arată noua bicicletă Pegas

Free Rider 3 April 2012 25

Cei de la Pegas au publicat câteva fotografii cu noile biciclete. În curând, vă vom pune la dispoziție o galerie foto detaliată cât și informații mai pe larg despre noile Pegas.

Alte versiuni de culoare:

Pentru fete:

Am dori să știm și părerea ta. Cum ți se par noile biciclete Pegas?

 






Rămâi la curent cu ultimele noutăți. Abonează-te la newsletter!

Ai intrebari despre biciclete sau componente? Le asteptam pe forum !

25 comentarii »

  1. Florian Raducanu 3 April 2012 at 11:50 pm -

    Despre preturi… nu au zis nimic?! :)


  2. Mihai Radu Marian 3 April 2012 at 11:50 pm -

    eu stiu ce sa zic….arata destul de ok….dar parca imi placea mai mult vechiul Pegas…avea un aer mai clasic…totusi e ok ca s-au decis sa mai produca cateva biciclete pe care poate poate o sa le prinda si copii nostrii cum le-am prins si noi pe cele a parintilor nostri..bafta in continuare si astept cu nerbadare sa vad si celelalte poze


  3. Free Rider 3 April 2012 at 11:51 pm -

    Vor urma și informațiile despre prețuri, momentan nu sunt finale.


  4. Razvan 4 April 2012 at 12:30 am -

    E bine ca au pastrat stilul, asta e cel mai important zic eu :)


  5. manu_tmu 4 April 2012 at 2:01 am -

    Difera mult fata de cum le tin eu minte…asta era prima mea bitza, desigur un Pegas: https://lh5.googleusercontent.com/-z-6oV_mPHO0/T3uA1RpQumI/AAAAAAAAPQY/Ge8ndmV8rkY/s800/DSCF0280.JPG


  6. C.S.G. 4 April 2012 at 9:24 am -

    Super tare !
    ne place ca se pastreaza traditia :)


  7. Dacu' 4 April 2012 at 10:39 am -

    Ma bucur ca au pastrat saua lunga.
    Arata super bine!

    Mai astept un fixie de la Pegas. :D


  8. Robert 4 April 2012 at 10:53 am -

    E buna continuitatea. Totusi sper ca saua si prinderea ei din spate sa nu ramana asa! Arata a carpeala facuta in graba pt domnul fotograf. Sa faci o bicla mai noua care sa fie mai urata si mai puitn practica, mi se pare aiurea..Si aparatoarea de lant veche imi place mai mult, dar nu poti sa faci chiar o copie :)


  9. Florin P 4 April 2012 at 11:07 am -

    Mie nu mi se pare deloc carpeala pentru fotograf, asa cum zici tu Robert. Ceea ce vad in poze este ca saua se sprijina direct pe ax si nu pe vreo ureche subtire. Plus ca daca te gandesti un pic logic, este mai rezistent sa pui greutatea de pe spatele seii pe un ax de 13mm decat pe vreun surub subtire de 5-6 mm. :)


  10. Manu021 4 April 2012 at 11:24 am -

    Arata foarte bine noile biciclete Pegas. Sper sa intre in productia de serie si sa se poata vinde la preturi accesibile.

    Ar mai fi bine ca Pegas sa isi diversifice gama de biciclete, pentru a acoperi toate gusturile.


  11. Grosu 4 April 2012 at 1:51 pm -

    De cine sunt fabricate?La Zarnesti din cate stiu nu se mai fabrica.Deci nu sunt cele pe care le stie toata lumea.


  12. manyx 5 April 2012 at 11:23 pm -

    misto am si eu un model vechi barbatesc e in curs de reconditionare. am probleme cu shaua si cu cromul nu stiu unde sa le refac…


  13. Robert 5 April 2012 at 11:29 pm -

    @FlorinP: arta e sa imbini tehnica si estetica ;). Ai dreptate, e mai rezistent cum zici tu, dar asa era si cel vechi. In plus n-am zis nimic de vreun surubel :)). La cel vechi, cred ca se forma aproape un paralelogram cu seat tube-chain stay-suportul U cromat-sa[la naiba, nici nu stiu cum se numesc in romaneste :) ] ceea ce era mult mai placut la vedere. La asta e un trapez ..vraiste. Ma rog, de gustibus… Mie cel putin, imi zgarie retina.
    Sa nu intelegi ca-s mitrsetul neprietenos! Vreau sa se faca, dar sa fie si frumoasa. Inainte, pe un “pegas cu sa lunga” mergeau cate 2 copii. Acum ar avea o problema :). Sau poate chiar practica asta vor s-o descurajeze :).
    De acord si cu Manu 021, sa-si diversifice gama. Bulgarii si ungurii pot…Oare de ce ne-o fi trebuit atata timp sa resuscitam marca asta?!


  14. adrian 6 April 2012 at 12:58 am -

    cand eram mic aveam bicicleta pegas cu cadrul rabatabil si sora mea avea modelul prezentat care nu era prea fiabila. mergea mai mult de plimbat in parc. pentru ceva mai serios sa o alergi un pic cea cu cadrul rabatabil era mai buna. pe la un deal mai mare te ridicai imediat de pe roata din fata la modelul prezentat. arata bine, doar atat.


  15. Custom Made Bicycle 6 April 2012 at 11:27 pm -

    Mai multe pegasuri originale fabricatie Tohan aveti pe linkul de mai jos:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002894898931

    Sau aici:

    http://pegas.freewb.ro

    Tel:0763999159


  16. Dana 2 June 2012 at 5:53 pm -

    Am testat ieri la deschidere un pegas si e mai comod si il simti mai rezistent decat ce se gaseste in hervis sau decathlon… iar alea costa la vreo 30 milioane. pentru plimbare sunt minunate, abia simti denivelarile din asfalt sau din trotuarele noastre care stiti si voi cum sunt…


  17. geomit71 24 June 2012 at 6:46 pm -

    frumoase..insa cam scumpe.. daca in timp nu o sa umble la pret, in conditiile in care pretul mediu al unei biciclete obisnuite este 700 lei, or sa dea faliment…sa nu uitam ca nu sunt biciclete exclusiviste ci pentru toţi..sau asa ar trebui


  18. john 28 June 2012 at 1:51 am -

    ATENTIE! Intrebarile tehnice sau cele legate de alt subiect vor fi postate pe forum.

    Eu nu inteleg cum va place mizeria asta de bicicleta!!!! Cand citesc ce scrie Dana@, ca este mult mai rezistenta si mai comoda si ca nu simti denivelarile si gropile din asfalt cu o astfel de mizerie si le simti cu o bicicleta acceptabila eventual si cu amortizoare, iti sta mintea in loc ….


  19. eu 5 July 2012 at 11:36 am -

    mda..are un pret foarte rezonabil..1100lei sau 1300…in fine nu se justifica pretul…in fine. O imbogatire pe spatele prostilor


  20. Helios 5 July 2012 at 10:32 pm -

    Eu as prefera o imbinare intre clasic si ultramodern (d.p.d.v. tehnic). Spre exemplu, as opta pentru schimbator de viteze in butuc (modelul acela de la dahon vezi http://www.dahon.com/components/alfine-rear-hub). Parerea mea, daca tot freti sa faceti si o gama de lux.


  21. Silviu 6 August 2012 at 4:06 pm -

    Pretul pentru acest model e intre 1100 lei si 1300lei.Cele cu 1100 lei sunt simple iar cele cu 1300lei au schimbatorr de viteze in butuc.


  22. Silviu 6 August 2012 at 4:08 pm -

    pretu poate fi 1100 lei sau 1300 alea cu 1300 lei au schimbator de viteze.


  23. mihai-satmari 13 August 2012 at 9:09 am -

    daca va amintiti problemele acestui model erau pedalele prea lungi ,aveai riscul de a lovi solul cu pedala ,inaltatoarele pe care trebuiai sa le comanzi pt ca seaua era prea joasa asa e si acum riscul de a te rasturna pe spate cauciucul de spate deja il schimbai dupa 3-4 luni din cauza uzurii premature datorata modificarii centrului de greutate spre spate..si altele dar era buna pt plimbari scurte prin parc si atit.IAR raportul calitate pret….cu banii astia imi iau 2 mtbde 26cu care m a pot distra mult mai bine.


  24. Boggy 13 August 2012 at 11:39 am -

    Detin Pegas vechi( modern).Mi l-a dat o matusa cand aveam 12 ani si pot spune ca mihai-satmari nu a mers niciodata pe unul :))),am ras cu lacrimi :))).Spun ca pedalele nu sunt nicidecum lungi ,nu ating cu ele de jos.Probabil ca tu ai mers cu unul caruia i se schimbase foaia de angrenaj, adica bratele, cu unele mai lungi.La inaltimea de 1,80 nu imi trebui inaltatoare si shaua este fixata la ultima pozitie.Cauciucul pe spate il schimbai la 3-4 luni daca puneai frana ca nebunul incaontinuu si nici atunci nu il schimbai.Pune frana acum cu un cauciuc normal sau unul care il iei cu buget de 30-60 ron sa vedem in cate ZILE se duce :))).Cauciucurile erau made in Romania si le am si astazi pe ea tocit in proportie de 15%.Se vede ca nu ai calarit niciodata un “inaripat”, cum sa zici ca se toceste “datorita modificarii centrului de greutate spre spate” :)))))))).Rade lumea si cu popoul de tine:))))))) Intradevar Ceausescu cand a copiat Pegasul dupa bicicletele americane a omis anumite date de constructie si exista acea problema de a te ridica pe roata spate.Tocmai aceasta problema a facut din Pegas cea mai tare bicicleta la vremea ei daca nu si astazi.Pai toti care aveau unul trebuia sa stie sa mearga pe roata spate.Mihai-satmari……. cand ne plimbam cu ele nu o faceam in parc ,ca nu era pe vremea aia cum este acum sa ne dam prin parc la misto.Ne plimbam pe strazi, prin fata blocului, in parcare iar cei cu copilaria pe la tara se plimbau in praf si prin iarba si cand venea seara la culcare erau plini de praf si in dinti.Asta e Pegas.Nu poti compara MTB cu o bicicleta city.Si daca iti iei 2 MTB iti iei 2 la 550 de la DHS .DHS au sloganul :”ce iei azi se strica maine”.:)))))


  25. geomit71 9 September 2012 at 9:54 pm -

    Ai dreptate Boggy…Ce biciclete au fost Pegasurile modern..acum o luna am primit unul care are 35 de ani vechime. Am sablat cadrul si aripile:nu au pic de rugină. Am spălat cauciucul din spate (Victoria) şi e ca nou. Îmi pare rău sa spun dar bicicletele facute pe timpul lui Ceausescu erau de calitate.Am avut pâna acum doi ani un DHS.. dezastru!!!


Lasa un raspuns »




*