Acum citesti
Cube atacă la Kona Ironman cu noul Aerium C:68

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_complete-volcanoApropierea Campionatelor Mondiale Ironman Kona dar şi a celor de contratimp UCI aduce pe piaţă multe biciclete cu aspect şi funcţionalităţi de senzaţie, aşa că profităm şi noi să vi le arătăm mai departe şi vouă. Cube a făcut un parteneriat cu specialiştii în aerodinamică de la Swiss Side pentru a încerca şi ei să creeze cea mai rapidă bicicletă de triatlon din lume, la fel cu alţi producători. Bicicleta Aerium C:68 va fi folosită de Andy Raelert în această sâmbătă la Kona unde vom afla care a fost modelul de maxim succes.

Cube a ales deci să se folosească de cei 50 de ani de experienţă în Formula 1 a celor de la Swiss Side iar modelul Aerium a început să fie serios modificat. Modelul de anul trecut se spune că a oferit lui Andy un avantaj de 10 minute pe 180 km, el obţinând atunci locul al 2-lea, bicicleta fiind acum disponibilă pentru cumpărare.

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_pre-race-aeroAnul acesta însă, în ciuda succesului, bicicleta a fost reproiectată de la zero. Noul design are modirficări radicale şi foloseşte multe soluţii integrate, fiind de aşteptat să ofere avantaj de încă câteva minute!

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_complete-darkBicicleta foloseşte roţile Hadron Ultimate 800+ de la Swiss Side despre care ei spun că ar fi cele mai perdormante roţi aerodinamice din lume.

Noua bicicletă foloseşte tehnologia de prelucrare a carbonului C:68 întâlnită pe toate modelele de top de la Cube. Prin folosirea atentă a fibrelor high modulus şi a unor răşini speciale se obţine o combinaţie de 68% fibre de carbon şi doar 32% răşini, una dintre cele mai bune din industrie, reyultând cadre uşoare şi rigide.

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_rear-triangleCube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_bb-seatstaysUn lucru important a fost optimizarea aerodinamică prin CFD şi în tunel, de unde a rezultat o bicicletă cu aspect unic. Un aspect interesant sunt seatstay-urile foarte coborâte care se prelungest pe downtube pentru a direcţiona curenţii de aer. Ele sunt aproape paralele cu chainstay-urile cu care se unesc cu un element aerodinamic.

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_integrated-headtubeExistă schimbări mari şi în zona frontală, unde ghidonul integrat are o conexiune aerodinamică cu headtube-ul şi frâna faţă şi mai jos cu braţele foarte late ale furcii. În spatele headtube-ului a apărut o fantă interesantă, probabil cu rol de a ajuta şi mai mult trecerea aerului prin triunghiul cadrului.

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_front-viewPartea frontală este foarte bine integrată, fiind aproape imposibil de remarcat din faţă tranziţia între elemente, în ghidon fiind inclus şi computerul cu afişara puterii de la Pioneer, una dintre cele mai curate integrări de pe piaţă.

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_wheel-cutoutCoborârea seatstay-urilor a dus la o tăietură mare pentru roată care trece atât deasupra cât şi sub seatstay-uri.

Cube_Aerium-C68_Project-Kona_aerodynamic-triathlon-TT-bike-prototype_seat-clampPentru tija de şa care e foarte subţire a fost integrat un sistem ascuns de prindere în zona din spate.

Rămâne de văzut care bicicletă va avea mai mare succes în cursa de sâmbătă!

Mai multe informaţii puteţi afla pe pagina producătorului.

Informaţii şi imagini preluate de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

one × one =