Un an superb pe bicicleta, alături de familia mea!

Lidia Ciufu, în vârstă de 40 de ani, ne povestește experiențele sale pe bicicletă din 2014 și cum a fost acaparată de fenomen, în cadrul concursului „Tu pe unde ai pedalatu anul acesta?„. Să-i dăm cuvântul:

Ma numesc  Lidia Ciufu, sunt din Oltenita, judetul Calarasi, am 40 de ani si sunt mama superbului baiat de 12 ani prezent luna trecuta la acest concurs, Ciufu Mihai Stefan.

Pasiunea fiului meu ne-a atras si pe noi. Am inceput timid, cu biciclete ieftine si atunci cand ne-am inscris la primul concurs anul trecut, Prima Evadare, ne-am dat seama ca trebuie sa le schimbam. Asta insemna o investitie mare avand in vedere ca pedalam toti trei. Cu mari eforturi ne-am cumparat altele.

Bicicleta mea actulala este un Ghost EBS 7005.

bicicleta mea

Anul 2014 a fost un an superb pe bicicleta. Am fost alaturi de fiul meu la toate competitiile la care a participat si m-am inscris si eu la cateva. La cele la care nu am fost inscrisa am parcurs traseul doar de placere.

familia mea

Primul concurs din anul 2014 a fost Prima Evadare. Ca si anul trecut, am avut ca obiectiv parcurgerea traseului pana la Palatul Ghica, ceea ce s-a si intamplat. A fost mult mai usor ca in anul 2013.

Pe data de 2 mai am mers pe Transfagarasan, cu bicicleta, pentru prima data, si a fost super.

Cozia Mtb a fost al doilea concurs de anul acesta. Datorita ploii am parcurs doar o parte din traseu dar ne-am bucurat din plin de peisajul superb din zona si de ospitalitatea organizatorilor. Totul a fost de nota 10.

cozia mtb

Toata vara am colindat cu bicicleta zonele montane din Sinaia, Azuga, Predeal.

la munte

Urmatorul concurs a fost la Predeal-Soimii Bucegilor. Primul podium de anul acesta. Locul 1 – categoria peste 40 ani/nivelul 4. Am plecat de acasa sa parcurg un traseu de 15 km,am ajuns la start si am aflat ca am de parcurs 19 km si la finish am aflat ca am parcurs 25.8 km. Un alt concurs prin noroi.

Predeal soimii Bucegilor---

Al patrulea concurs a fost Dracula Bike Fest. Din nou locul 1 la categoria >30 ani. Startul s-a dat din punctul Calugarita. Acesta se afla la 3 km distanta de barajul Vidraru, pe firul catre Cumpana (drumul neasfaltat). De aici s-au parcurs 9 km pana la baza urcarii in Curmatura Runcurelei, dupa care concurentii au venit inapoi, spre sosire, urmand acelasi parcurs. Distanta totala: 18 km. Altitudine totala cumulata: 390 metri. Nivel mediu.

Dracula Bike Fest

A urmat Campina  Open MTB. Traseul… foarte ,foarte greu pentru noi. Dar conteaza ca l-am terminat in 3:30 si a fost bine, avand in vedere ca ultimul a facut peste 5 ore. Locul 9 la categoria 30-39 ani.

Campina mtb
Bike Fest  Bucuresti este la rand. Un concurs unde am fost si anul trecut si am sa revin mereu.

Bike Fest Bucuresti

Cursa Dunarii Calarasene , aproape de casa. Cel mai nasol concurs datorita ploii. Un traseu usor daca era uscat. Am parcurs doar o tura din cele doua propuse. Organizare excelenta. Evenimentul face parte din proiectul “Promovarea patrimoniului natural in zona Dunarii Calarasene prin ecoturism” si este finantat prin POP 2007-2013, beneficiarul acestuia fiind Consiliul Judetean Calarasi. Sper ca anul viitor sa fie uscat.

Cursa Dunarii Calarasene

Am incheiat anul la concursul TriKids-la alergare, la stafeta, unde am alergat impreuna la Family Fun. Ștafeta de anul acesta, pentru proba Family Fun Run, a fost un volum din colecția „Cărțile copilăriei”, simbol pentru încurajarea unui stil de viață sănătos în rândul celor mici, carte oferita de Asociatia Curtea Veche-reprezentata la eveniment de Principele Nicolae al Romaniei.

in natura

Cam atat despre anul 2014. Practic ciclismul de placere, iubesc muntele si imi place sa pedalez acolo.

eu

Am sa va scriu si anul viitor. Sper cu mult mai multe trofee castigate, cu alte trasee parcuse si cu alte povesti.

Mergeti la munte cu bicicleta! E atât de frumos în mijlocul naturii, în ținutul libertății – pe munte… E de ajuns să privești în jur, să tragi adânc aer în piept… și nu ai cum să nu zâmbești, și înăuntru și în afară. Iar dacă ești pe bicicletă, senzația de libertate e unică, greu de transpus în cuvinte, greu de tradus – ca să știi, trebuie să fii tu, bicicleta și cărările nesfârșite ale naturii.

Cine nu a pedalat niciodata nu cunoaste senzatia de libertate pe care ti-o ofera pedalatul!