Acum citesti
Schimbator hidraulic 1×11 şi butuci cu zgomot reglabil de la ACROS

IMG_8886-600x450Grupul de schimbătoare hidraulic Acros A-GE renunţă la deraiorul faţă şi trece pe sistem 1×11, devenind unul dintre cele mai uşoare sisteme de schimbare a vitezelor.

Mecanismul deraiorului spate a fost optimizat şi are dimensiuni reduse, ceea ce a făcut să scadă greutatea şi să arate mai bine. De asemenea, a primit şi un sistem de amortizare cu elastomer în interiorul prinderii braţului cu rotiţe pentru a împiedica lanţul să balanseze.

IMG_8888-600x450Maneta poate să facă patru schimbări în sus şi două în jos. Se poate monta cu sistem Matchmaker împreună cu frânele SRAM/Avid. Sistemul complet cântăreşte 288 g cu lichidul hidraulic inclus. Acceptă pinion maxim de 42 de dinţi şi este compatibil cu casetele SRAM sau Shimano.

IMG_8891-600x450Noii butuci de şosea folosesc un sistem de clicheţi asemănător cu cel de la DT Swiss, dar cu 38 de dinţi. Diferenţa este posibilitatea de a schimba tensiunea între cele două inele dinţate. Cele trei arcuri de fixare se pot introduce în trei seturi diferite de orificii, cu adâncimi diferite. Schimbarea pozitiei acestora modifică zgomotul produs de butuc fără să afecteze performanţa. Deci butucul poate fi silenţios sau poate să atragă atenţia.

IMG_8895-600x450Butucii vor funcţiona cu toate sistemele de ax de şosea prin schimbarea capetelor axului. La interior, toţi butucii, inclusiv cei de MTB, au un ax gros de 19 mm pentru a-i face mai rigizi.

Noul design va fi folosit şi la modelele de XC, freeride, Boost şi pentru single speed.

Butucii pot fi comandaţi şi ca şi roţi complete, cu jante Stans Crest, Ryde Race Trail sau WTB Asim i29, în configuraţii de XC, trail/enduro sau gravity.

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

fifteen − ten =