Acum citesti
Lapierre XR 929 Ultimate: full-suspension de top pentru Cross Country

Lapierre reprezintă o alternativă ideală când vrei s-o termini cu mărcile mainstream. Designul este de regulă spectaculos, tehnologia de top, greutatea mică, iar prețul și el, pe măsură. Însă full-ul pentru Cross Country mi-a atras atenția datorită aspectului, cu note retro, dat de anvelopele cu margine bej. Modelul de față a fost complet regândit pentru 2017 și este mai ușor și mai performant.

lapierre-XR-929-E-iIar asta înseamnă capacități de cățărare crescute, mai rapid și mai potent la vale, toate completate de o echipare pe măsură, cu ajutorul căreia cele menționate anterior probabil n-ar fi fost posibile. Cadrul este construit din carbon, are o cursă de 100mm și este prevăzut cu standardul de prindere al roții Boost, cu ax de 148mm pe spate. Pe față tronează o furcă exotică, modelul RS-1 de la Rock Shox, cu construcție upsidedown. Amortizorul de spate este un Rock Shix Monarch e:i RT3, controlat electronic, astfel încât să nu mai pierzi timpul să-l blochezi atunci când urci sau să-l deblochezi când începi coborârea.

Restul de componente sunt tot ceea ce poate industria să ofere mai bun și mai ușor în acest moment: transmisie Sram XX1 Eagle, cu 12 pinioane, frâne Sram Level Ultimate Carbon, ghidon Race Face Next Carbon cu o lățime de 720mm, tijă de șa din carbon de la același producător sau roți DT Swiss XR1501, în formatul 29. Anvelopele care dau bicicletei o notă retro provin de la Maxxis, modelul Ardent, respectiv IKON, 29×2.25/2.20, tubeless ready.

Prețul recomandat este de puțin peste 7.000 de euro.

via Lapierre

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − four =