Acum citesti
Maxxis aduce un nou profil în gama Larsen – Race TT

Încă de la începuturile MTB-ului modern din România, Maxxis a intrat pe piaţa locală şi, acum 10-15 ani, era prima alegere pentru mulţi dintre noi. Cine a pedalat în perioada aceea cu siguranţă este familiar cu modelele clasice de anvelope de la Maxxis: High Roller, Larsen TT, Medusa sunt modele care au supravieţuit aproape neschimbate până în ziua de azi, o dovadă a calităţii şi performanţei lor.

Maxxis-race-tt-title

Larsen TT a fost alegerea principală a orcărui racer pe vremea aceea, moda fiind cu cauciucuri cât mai înguste şi umflate foarte tare, astfel că modelul 26×1.9 pe roata din spate era un semn sigur că ai de-a face cu un împătimit al vitezei….

Anul acesta, Maxxis aduce o versiune nouă, care păstrează ideea iniţială de crampoane multe şi mici centrale care să ofere atât tracţiune de excepţie cât şi rezistenţă mică la înaintare, dar face mici îmbunătăţiri a acestui profil pentru a mări tracţiunea, a micşora şi mai mult rezistenţa la înaintare, a oferi performanţe mărite pe noroi şi rezistenţă sporită la pene.

Maxxis-race-tt-tread

Noul profil Race TT

Maxxis-larsen-treadVechiul profil TT

O primă modificare suferită este la nivelul şanţurilor de pe crampoane. Race TT are acum şanţuri pe crampoanele de tranziţie, pentru a asigura o tracţiune mărită în linie dreaptă, iar şanţurile de pe crampoanele laterale de pe modelul vechi au fost răsucite 90 de grade pentru a oferi aderenţă mărită în viraje.

Maxxis-race-tt-verticalAranjarea crampoanelor a fost de asemenea modificată la Race TT, cele centrale fiind mai mici, dar păstrând forma înclinată pentru a oferi viteză mărită. Crampoanele acestea sunt amplasate mai înghesuit şi sunt în număr mai mare pentru a oferi o suprafaţă de contact sporită. Cei de la Maxxis spun că distribuţia nouă a crampoanelor măreşte şi rezistenţa la pene şi tăieturi cauzate de pietre ascuţite.

Chiar dacă mărirea numărului de crampoane pare a aduce mai mult material şi o greutate mărită, situaţia stă invers, şanţurile dintre rândurile de crampoane fiind mai late, acest lucru permiţând o funcţionare îmbunătăţită în noroi şi pe teren ud.

Maxxis-exo-diagramRace TT beneficiază şi de sistemul Maxxis Exo Protection, cu carcasă de 60 tpi fabricată din fibre uşpare, flexibile şi rezistente. Race TT va fi disponibil în variantă tubeless ready şi cu dimensiunle 27.5×2.0 sau 29×2.0

Informaţii preluate de pe bikerumour.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

ten − eight =