Traseu – Piteşti, Trivale, barajul Budeasa, Valea Mare şi retur

propulsat_de

Daniel Mihai Florea a mai făcut o tură de bicicletă la acest final de sezon care se pare că pentru el a fost ultima a anului. Iată pe unde ne recomandă să mergem la primavară, sau de ce nu, chiar şi în această iarnă dacă vremea va fi prietenoasă.

Chiar la inceput de noiembrie, odata cu inceputul concediului, imi faceam deja planuri pentru turele de la primavera. Dar, prognoza meteo nu imi dadea pace. Asa ca am dat o strigare pe forumuri si ne-am adunat rapid 4 doritori de o iesire. Cum in zona Slatinei nu prea aveam decat varianta asfaltului, am hotarat sa mergem catre Pitesti.

traseu bicicleta pitesti trivale baraj Budeasa 3

Desi la plecarea din Slatina ceata facea legea, odata cu apropierea de Pitesti a iesit soarele. Am lasat masina acasa la unul dintre participanti si am plecat in directia padurii Trivale. Primii kilometri au fost pe asfalt, dar apoi am intrat pe potecile din padure. Pentru mine a fost prima data cand ajung in aceasta padure si am ramas placut impresionat de multitudinea de variante de ture. Am revenit in Pitesti, dar numai pentru a il traversa. Am iesit pe barajul de la Budeasa si ne-am indreptat catre Budeasa mica. Am incercat initial sa urcam pe o poteca prin padure, insa noroiul ne-a obligat sa revenim pe asfalt. Am continuat pe asfalt prin Argeselu – Colibasi iar apoi catre Fagetu. De la iesirea din Colibasi am parasit pentru o buna bucata de drum asfaltul. Am avut parte de inca vreo trei urcari destul de serioase, chiar daca lungimea nu a fost chiar asa de mare. De aici am mers in directia Valea Mare si mai departe pe asfalt catre Pitesti. In Pitesti am mai avut parte de o portiune de off-road prin padurea Trivale.

O tura cu de toate: off-road, asfalt, rampe numai bune pentru antrenamentul unora mai incepatori, sau care ies mai rar. Distanta parcursa a fost de circa 41 km, ascensiunea de 330 metri, urcari intre 7 si 10% (in total vreo patru mai serioase) si coborarile de rigoare.

Route 2,852,076 – powered by www.bikemap.net

Avand in vedere ca se trece prin foarte multe sate, punctele de realimentare sunt destul de dese. Acum ramane sa asteptam primavera pentru noi iesiri la munte, pana atunci ne vom hrani cu amintirile. Ale mele, la fel ca si povestea completa a turei le gasiti pe blog:

Download track GPS şi puncte de interes

Articol postat în original pe prinromaniasinunumai.blogspot.ro.

• Poate totusi vom mai avea parte de ceva iesiri prin padure, dupa ce va ingheta pamantul. Stiu ca sunt multe posibilitati, dar, din pacate, timpul nu prea imi permite sa fug departe de casa. Insa speranta moare ultima si poate am noroc sa mai prind ceva iesiri de pe asfalt.