tBike Timisoara – Inchirieri Biciclete

Inchirieri Biciclete Timisoara

Denumire : tBike Timisoara

Locatie : Exista mai multe centre de inchiriere si mai multe parcari pentru predarea bicicletelor. Nu este nevoie sa reveniti cu bicicleta in locul de unde ati inchiriat-o.

Flyer prezentare sistem : Sistemul de inchiriere tBike (21 Sept. 2009)

Tarif City-bike:

15 lei/zi (12h, 8.00-20.00)

25 lei/zi (24h, 8.00-8.00 ziua urmatoare)

140 lei/luna, etc.

Contact :

InfoCentru(non-stop): 072-ia-tbike (072-42-82453) sau 0770-207-392

Email: [email protected]

Site web : http://www.tbike.ro

Te rugam sa imparti tuturor experientele (placute sau neplacute) cu aceasta firma de inchiriat biciclete. Poti lasa un mesaj mai jos in caseta de sub articol.

• Am inchiriat cu prietena pentru o zi doua city-uri. Bicicletele primite de noi mergeau bine si erau aranjate misto. E frumos in tm ca ai unde sa te plimbi cu bicicletele si nu e aglomeratia din buc. Pretul mi s-a parut ok si e frumos ca le poti lasa in diferite parcari(noi le-am lasat in cea de la un camin studentesc ca am mers la o pizza la un restaurant cu karaoke).

• Mai ieftin decat la ceilalti si programul de inchiriere este mai lung. Pacat ca nu am gasit toate datele pe care le-am dorit pe site-ul care cel putin atunci era in lucru inca.

• inca nu s-a deschis centrul pe anul aceasta am vorbit cu ei si mi-au oferit totusi acum cateva zile o bicicleta. Am inteles ca s-ar putea sa se deschida mai repede anul acesta. Bicicletele arata foarte tare, pretul e impecabil, a fost iuresh!

• Timisoara on a bicicyle is really beautiful. Thank your tBike for renting us the bikes and guiding us on your bike tour! We saw where the revolution started.

• tBike luate din Scart Loc Lejer – perfect match! Bei ceva, iei o bicicleta la plimbare, vezi un teatru daca ai noroc. Ce poti sa vrei mai mult… Bv!

• cred ca ar fi util sa faceti si nchirieri pentru o ora/doua, pentru ca multi nu au toata ziua la dispozitie sa se plimbe si nici nu sunt

• @Blondu Cand am fost eu se inchiria doar cu buletinul. Se semneaza un contract, merge foarte rapid. Asa e peste tot. Am mers cu niste straini si le-a placut si lor la culme. Pretul e foarte ok din punctul meu de vedere! Bicicletele chiar faine! Hai sa fim seriosi @biky 15 lei e un pret chiar foarte bun. Intr-o ora-doua nici nu apuci sa te dezmeticesti. Pana la urma e pentru a te plimba cu bicicleta nu pentru a o folosi pe post de taxi 🙂

• Cea mai buna decizie ca turisti pe care am facut-o in Timisoara! Dupa prima zi in care ne tot intrebam ce tramvaie sa luam, de unde sa luam bilete, unde sa schimbam, etc… am decis sa inchiriem o bicicleta pentru a vizita orasul. Am mers unde am vrut, cand am vrut, si nu am pierdut timp in statii de tramvai sau autobuz. Pe caldura asta e destul de dificil sa astepti 10-15 minute pe loc intr-o statie desi autobuzele din Timisoara au aer conditionat care chiar merge! In plus ca orice mijloace de transport tramvaiele nu mai circula dupa 12 noapte, problema pe care nu am avut-o avand in vedere ca am tinut bicicleta la noi pentru cateva zile. Ne-am interesat la centrele de inchirieri de biciclete din Timisoara si de departe ne-am simtit cel mai bine la tbike.

• Salutare.
    Mai este de actualitate?
    Am sunat pe ambele numere. Primul este inchis, iar al doilea nu se conecteaza.
    Sunt din Bucuresti si se poate inchiria bicicleta cand ajung in Timisoara?
    Intreb pentru ca in Cluj exista un centru de inchirieri dedicat doar pentru cei care locuiesc in oras.