Retro Bike – Brodie Sovereign din 1990

0

1990 poate nu este chiar atât de „retro” însă Brodie este o companie cu o istorie ce începe din 1986. Firma era mica însă alcătuită din oameni cu adevărat pasionaţi de ciclism. Paul Brodie este unul din fondatori, ciclist veteran care pe măsură ce compania se dezvolta trebuia să se ocupe din ce în ce mai mult de treburile administrative şi din ce în ce mai puţin de pasiunea sa sudura TIG. Însă pasiunea nu avea nicio şansă să dispară întrucât primul cadru l-a făcut încă de la vârsta de 13 ani.

Brodie Sovereign este una din vedetele anilor ’90. Bicicleta este fabricată manual din tuburi TANGE Logic şi ţevi Concept. Cadrul dispune de sudură TIG şi vine dotat cu furcă GATORBLADE, pipă Boride construită manual, frâne Brodie Brake Booster, coarne Brodie Love-Handles, tijă de şa Interloc, roţi construite manual şi componente Shimano XT.

Brodie Sovereign 1990

Bicicleta a fost gândită să dispună de confortul oferit de ţevile din titan, dar la preţul unui cadru din oţel fiind marketată la vremea respectivă drept bicicleta perfectă pentru ciclistul profesionist care doreşte control.

În 1990 Brodie Sovereign costa 1.400 dolari Canadieni cadrul fiind disponibil în dimensiunile de 16, 18, 19 şi 20,5 inch. Dacă doreai doar un frameset, puteai cumpăra cadrul şi furca la preţul de 870 $. Bicicleta era disponibilă în nu mai puţin de 27 variante de culori. Mai mult puteai comanda şi ceva personalizat, o nouă culoare, achitând un preţ suplimentar de doar 20$. Bicicleta dispunea evident de o geometrie standard gândită de Paul Brodie însă puteai comanda inclusiv propria ta geometrie şi unghiuri personalizate achitând un cost suplimentar de 150$.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentPedale, pipe şi foi noi de la Funn
Articolul următorSpinlister lansează sistem nou de biciclete VanMoof închiriate
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ