Acum citesti
A fost lansat Scott Foil cu frâne pe disc
Scott Foil este cunoscută ca fiind una din cele mai populare modele de cursieră aero, cu un comportament foarte bun pe suprafețe proaste. Mathew Hayman de la Orica-Scott chiar a fost primul care a câștigat cu ea Paris-Roubaix pe o cursieră aero. Scott a avut în plan de ani de zile să îi adauge frâne pe disc și iată că momentul a sosit în sfârșit.
Noua versiune cu frâne pe disc are același design și construcție a cadrului deja recunoscute ca la versiunea cu frâne pe jantă și se laudă ca fiind una dintre cele mai ușoare modele de bicicletă aero de pe piață, chiar și în versiunea pentru discuri greutatea fiind de 985 g.
Cadrul arată aproape neschimbat, de la pipa și ghidonul integrate până la tija de șa aero dedicată, prinderea acesteia fiind îmbunătățită. Au rămas seatstay-urile coborâte și decupajul subtil pentru roata spate.
S-a putut păstra o mare parte a desing-ului deoarece versiunea cu frâne clasice avea deja mutată frâna din spate sub monobloc.
Acum doar s-a adăugat o prindere de etrier flat mount pe chainstay-ul care a fost un pic întărit, dar și prinderea pentru ax thru de 12 mm.
Un mic detaliu bine gândit este forma specială conică a dropout-ului care ghidează roata spate la locul ei. Axul thru are obiceiul să fie greu de potrivit pe poziție, mai ales dacă trebuie făcut acest lucru foarte repede, iar Scott se pare că au găsit o soluție interesantă și funcțională.

Scott oferă două tipuri de prindere a deraiorului spate: tradițională sau Shimano direct mount, ultima oferind spațiu în plus pentru a putea scurta timpul necesar schimbării roții.

Schimbarea este însă mai vizibilă în față, unde furca de pe Foil Disc a primit niște aripioare laterale care au rolul de a face zona din jurul etrierului mai aerodinamică la curenții laterali de aer. Noua furcă pentru disc complet din carbon a primit și ax thru de 12 mm, rutare internă și spațiu pentru anvelope de până la 30 mm.

 

Cadrul Foil Disc din carbom HMX păstrează confortul pentru care Foil a fost cunoscut cu chainstay-urile coborâte și subțiri și cu triunghiul spate ”Confort zone”, adaptat acum pentru frâna pe disc.
Modelul pe disc păstrează rutarea internă modulară a cablurilor cu un singur port de intrare, monoblocul PF86, prinderea integrată pentru deraiorul față, un sistem integrat împotriva căderii lanțului și o protecție din oțel anti chainsuck.
Scott oferă trei versiuni echipate pentru Foil Disc, toate fiind de calitate premium. Toate folosesc același cadru și furcă și sunt disponibile în 7 mărimi, între XXS și XXL. Modelul de bază Foil 20 Disc începe de la 3600 euro, cu transmisie completă Ultegra.
La 4800 Euro urmează Foil 10 Disc cu Ultegra Di2.
Modelul de top Foil Disc Premium ajunge la suma impresionantă de 12.000 Euro fiind echipat cu Dura-Ace Di2, roți Zipp 303 NSW și ghidonul și pipa Syncros Carbon Foil Combo, cu o greutate anunțată de 7.25 kg!
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului!
Informații de pe bikerumor.com
Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight + eighteen =