Magura lansează noua frâna Stigma cu 6 pistoane!

2

Obișnuiești să cobori la vale pe bicicletă cu 300 la oră? Nu? Cu 200? Ok. Magura are pentru tine frâna perfectă care te poate opri chiar și dacă mergi cu viteză demnă de Cupă Mondială!

Lăsând gluma deoparte, Magura anunță lansarea noii frâne hidraulice pe disc Stigma, cu 6 pistoane. Da, trei pe o parte și 3 pe cealaltă parte a etrierului. Însă chiar dacă primul gând ne duce la downhill, frânele sunt destinate de fapt mtb-urilor electrice. Greutatea mai mare a acestor biciclete, dar și viteza mai mare pe care o pot dezvolta, cere desigur și frâne mai performante. De fapt frâne la fel de bune ca cele din trecut, dar care pot rezista timp mai îndelungat temperaturilor mari atunci când sunt acționate la maxim.

Cei 90 de ani de parteneriat cu firme precum BMW și KTM, completează perfect istoria de 30 de ani pe care o are Magura la frânele pentru mtb. Noul produs, frâna Magura Stigma, se inspiră mult din industria moto. Vorbim de o manetă de frâna care este practic o versiune modificată a modelului HC pe care BMW o folosește pe motocicleta de aventură GS. Este o manetă mai lungă ce dispune de reglaj Quick-Ratio pentru reach (fără scule). Se obține astfel o modulație mai bună.

Avem acum și un rezervor de compensare mai mare cu lichid de frână. Acesta este foarte folositor pentru ca frâna să facă față temperaturilor mari de utilizare. Greutatea este menținută la un nivel acceptabil folosindu-se tehnologia Carbotecture SL.

Etrierul frânei este practic un MT pe steroizi și dispune de propriul montant, special creat să se potrivească pe instalarea standard Post Mount a furcilor. Însă Magura Stigma este disponibila doar ca frână față. Setul este disponibil cu etrier spate MT7 cu 4 pistoane. Însă și acesta este echipat cu noua manetă de frână Stigma. Noua frână poate fi folosită doar cu discul dedicat HC Storm de 203 mm. Producătorul ne informează în mod explicit că niciun alt disc cu diametru mai mic nu va funcționa.

Noua frână Magura Stigma nu are un preț întrucât în primul an de fabricație va fi disponibilă doar ca echipare directă pe unele biciclete electrice.

  • Greutate: 485 grame;
  • Cilindru: Carbotecture SL;
  • Manetă frână: HC Moto;
  • Reglaj reach: Quick-Ratio, fără scule;
  • Etrier: placat cu crom;
  • Pistoane: 6, doar pentru față (în spate 4);
  • Disc recomandat: Magura Storm HC, 203 mm;
  • Instalare: PM și IS cu adaptor special Magura;
  • Vânzare: doar OEM in primul an de la lansare.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentExperiența Randonneurs 200
Articolul următorCompetiția Spring Classic revine cu ediția a 2-a
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

2 COMENTARII

  1. Salut, daca va uitati pe pagina facebook de la magura veti observa ca articolul care anunta aceasta frana a fost postat de 1 aprilie. Tot acolo apare poza la rezolutie mai buna si se poate observa clar in zona pistonului central ca poza a fost modificata, avand ca baza o imagine cu un etrier cu 4 pistoane.

LĂSAȚI UN MESAJ