Acum citesti
BMC Teammachine ALR vine cu performanță de top și prețuri accesibile

Teammachine ALR este ultimul model modern de cursieră BMC care e oferit pe piață în versiune accesibilă din aluminiu. Aceasta promite performanța și comportamentul modelului de top Teammachine SLR dar folosind cadrul despre care elvețienii spun că e cel mai avansat cadru din aluminiu fabricat vreodată.

Construită să fie un model de competiție pentru cei cu buget redus, Teammachine ALR dorește să fie un mare pas în față în ceea ce privește comportamentul și integrarea în comparație cu modelele anterioare din aluminiu. Cu cadrul cu frână pe disc cu o greutate de aproximativ 1250 g (mărimea 54, vopsit, plus 405 g furca) iar versiunea cu frână pe jantă la 1165 g (375 g furca), pierderile la greutate nu vor fi foarte mari.

 

 

Teammachine ALR are un cadru din aluminiu hidroformat care folosește suduri șlefuite pentru a obține un aspect subtil dar și unghiular.

Tuburile au profile specifice pentru fiecare mărime pentru a obține cadre ușoare, dar și să ofere un comportament ideal pentru toată lumea, fără a fi prea rigide la mărimile mici pentru a oferi rigiditatea necesară mărimilor mari.

Cu toate că oricum confortul modelelor din aluminiu a crescut mult în ultimii ani, BMC s-au focalizat pe punctele cheie într-un sistem denumit de ei Race-Tune Compliance. Seatstay-uri cu diametru mic, aplatizate și cu prindere joasă, o tijă de șa cu profil D și aceiași furcă din carbon de pe modelul Teammachine SLR02 flexează cu toate și amortizează vibrațiile de la șosea pentru un rulaj fin și mai controlabil.

Modelul cu frâne pe disc include standarde moderne cum ar fi prinderile plate de etrier, axurile thru de 12 mm, gâtul conic al furcii, prindere pentru tija de șa integrată și rutare internă modulară cu blocaj al porturilor de intrare pentru a evita zgomotele. Furca pentru disc e identică cu cea de pe modelele din carbon, dar nu folosește aceiași prindere proprietară a etrierului de pe SLR01 ci una clasică flat mount.

Versiunea cu frână pe jantă primește furca conică, prinderea integrată pentru tijă și rutarea internă, dar are ax QR și prindere clasică centrală a frânelor.

Ca la toate modelele moderne, este spațiu pentru anvelope de 28 mm pentru a putea beneficia de rezistența redusă la rulare și de confortul pe suprafețe dificile. Ambele cadre au monobloc clasic filetat.

Teammachine ALR este disponibilă într-o echipare cu frâne pe disc și două cu frâne pe jantă, fiecare în 5 mărimi între 47-60 mm. Modelul Teammachine ALR Disc One costă 2000 Euro, are o transmisie completă Shimano 105 cu angrenaj compact și casetă 11-32, inclusiv frânele hidraulice 105 și roți Shimano RS-170.

Modelul cu frâne pe jantă Teammachine ALR One costă 1500 Euro și are o transmisie 105 2×11 compactă.

La un preț și mai mic de doar 1300 Euro este Teammachine ALR Two cu o transmisie compactă 2×10 Tiagra cu o casetă 11-34.

Toate modelele sunt deja disponibile la distribuitorii BMC.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

eight + 11 =