Acum citesti
Cursiera cu anvelope late Rawland xSogn aniversează zece ani cu o versiune nouă

Sunt deja zece ani de când s-a lansat cursiera cu anvelope late Sogn de la Rawland și a venit vremea pentru o nouă îmbunătățire. Numele noii versiuni este xSogn pentru a celebra aniversarea, aceasta făcând trecerea la tehnologiile noi cum ar fi frânele pe disc, axul thru și transmisia 1x.

 

Modelul inițial Sogn a fost foarte popular, oferind manevrabilitatea geometriei de șosea alături de posibilitatea de a monta cele mai late anvelope 700c existente pe piață. A urmat un nou model rSogn ce putea rula cu anvelope 27.5×2.5, model ce l-am prezentat și noi la momentul respectiv.

xSogn păstrează aspectul clasic al cadrului din oțel, brațele curbate ale furcii tot din oțel și o mulțime de puncte de montaj pentru diverse tipuri de portbagaje, aripi și accesorii atât pe cadru cât și pe furcă.

xSogn are cadrul construit prin sudură TIG din propriile tuburi din oțel cromat STAAL, inclusiv furca. Modelul nou folosește ax thru de 12 mm la ambele roți și prinderi de etrier flat mount. Au rămas încă și aspecte clasice, cum ar fi headtube-ul clasic drept de 1 1/8, emblema de pe acesta, monoblocul filetat și tija de 27.2 mm. Există posibilitatea de a instala și cablu pentru deraiorul față.

Geometria noului model este denumită ”low-trail” cu un unghi al furcii ascuțit de 73 de grade, promițând însă că roata nu va atinge piciorul la nicio mărime de cadru. Spațiul pentru anvelope este imens, acceptând modele 27.5×60 mm sau 47 mm cu aripi montate.

Bicicleta este disponibilă direct de la producător la un preț de 1700$ ce include transportul în anumite zone. Sunt disponibile trei mărimi de cadru, toate colorate portocaliu: 44, 51 și 58 cm. Transmisia este SRAM Apex 1x, frânele folosite sunt Tektro mecanice iar jantele Alex compatibile tubeless au montate anvelope WTB Byway. Portbagajele nu sunt incluse și sunt disponibile separat

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

five × 5 =