Acum citesti
Cursiere aero, endurance și gravel noi de la BH

Datorită îndoielilor ce încă mai există în legătură cu frânele pe disc la șosea din partea UCI, echipa Direct Energie a avut nevoie de la producătorul BH de o cursieră aero cu frâne pe jantă, în caz că va fi nevoie, construită pe baza modelului G7. În imagini se poate vedea cursiera cu grafică specială pentru Sylvain Chavanel la a 17-a participare a sa în Turul Franței.

BH a încorporat în BH G7 Pro multe îmbunătățiri aerodinamice, preluate de la recent introdusa G7 Disc doar în cazul în care se ia decizia din nou de a se elimina frânele pe disc. Forma cadrului este aceiași ca la modelul cu discuri, cu un toptube tapered îngust și triunghiular ce se subțiază spre tija de șa integrată, seatstay-urile fiind coborâte. Furca este cu totul nouă, având o îmbunătățire aerodinamică de 12%.

Bicicleta a fost proiectată doar pentru echipa Direct Energie iar geometria este de competiție, greutatea cadrului în mărimea M fiind de 840 g, acesta fiind compus dintr-o combinație de fibre T80, T50 și Pitch.

Chainstay-urile sunt foarte scurte, de 402 mm, împreună cu monoblocul BB286 oferind un transfer excelent al puterii spre roata spate.

La fel ca în cazul modelului pe disc, există spațiu pentru anvelope de 28 mm, ceea ce face bicicleta folosibilă și în clasicele pavate de primăvară. Frânele sunt amplasate în poziția clasică, dar cu prindere direct mount.

G7 Pro va fi disponibilă în 5 mărimi, fiecare având tuburi de dimensiuni și diametre specifice și fibrele aranjate pentru a maximiza atât eficiența cât și aerodinamica.

Modelul endurance Quartz Evo Disc a fost introdus de câțiva ani. În timp ce modelul anterior era foarte asemănător cu cel cu frâne pe jantă, noul model 2018 este complet nou și are multe îmbunătățiri.

O mare realizare este greutatea mai mică. Folosind aceiași tehnologie ce producție, cadrul a ajuns la doar 950 g pentru mărimea M din carbon monococă.

Quartz Disc are multe tuburi cu forme schimbate și o furcă nouă dreaptă și aerodinamică, seatstay-urile fiind curbate pentru a se flexa la obstacolele mici. Geometria pare neschimbată, confortabilă și cu o poziție mai înaltă, perfectă pentru zile lungi petrecute în șa.

Bicicleta a primit și fibre laminate organizat pentru a obține maximum de avantaj datorită rigidității și confortului. Bicicleta are monobloc Press-fir BB386 și cabluri rutate intern pentru orice fel de transmisie. Tija de șa este de 27.2 mm pentru confort iar spațiul e suficient pentru anvelope de 28 mm.

Butucii sunt cu ax thru de 12 mm iar prinderile de etrier sunt de tip flat mount. Bicicleta vine cu discuri de 140 montate dar acestea se pot înlocui cu unele de 160.

Modelul Gravel X este introdus pe piață de câteva luni, iar echiparea unei biciclete cu furcă din carbon și cu transmisie 105 sau Tiagra fac ca prețul să fie abordabil.

Gravel X folosește soluții simple cum ar fi rutare externă pe chainstay și ax de 12 mm la ambele roți

Headtube-ul tapered oferă manevrabilitate precisă iar rutarea internă transportă totul elegant prin downtube.

Avem rutare internă și prin furcă iar frâna spate are un port special care face mai simplă montarea unui sistem fie hidarulic, fie mecanic.

Bicicleta a primit și frâne cu etrieri post mount. Pentru frână pot fi folosite discuri de 140 sau 160 mm

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

ten + six =