Au pornit înscrierile la Cupa Națională Enduro 2019!

0

Trebuie să știți că pentru 2019 Cupa Națională Enduro este cu adevărat un “big deal”. Organizatorii au pregătit pentru noi nu mai puțin de 7 concursuri, iar acum fac eforturi mari să găsească sponsori pentru a le putea organiza în condiții civilizate.

Odată cu noul sezon al Cupei, a fost lansat și un nou website al seriei de evenimente Cnenduro.ro, unde te poți înscrie și afla toate informațiile despre etape. Anul acesta vom avea 6 etape în CNE începând cu 11 mai și încheind cu 13 octombrie, plus un Campionat Național desfășurat pe 24 și 25 august. Deci în total 7 concursuri.

În total, CN Enduro 2019 plus Campionatul Național Enduro însumează 205 km de concurs, 36 probe speciale, 73 km de probe speciale, 8 zile de concurs și 9.514 m diferență de nivel!

Taxa de participare la o etapă de Cupă sau la Campionat, este de 100 lei. Dacă însă te înscrii la toate cele 7 concursuri (CNE + CN) taxa totală de participare este de doar 600 lei la care primești gratuit și tricoul oficial CNE 2019. Înscrierea se face foarte ușor, direct de pe site-ul CNE, plata taxei de participare făcându-se online, tot de acolo.

La CNE2019 avem 8 categorii oficiale de concurs:

  • Feminin FRC
    • 15-18 ani locul 1,2,3
    • 19+ ani locul 1,2,3
  • Masculin FRC
    • 15-18 ani locul 1,2,3
    • 19-29 ani locul 1,2,3
    • 30-39 ani locul 1,2,3
    • 40+ ani locul 1,2,3
  • HOBBY
    • Feminin locul 1,2,3
    • Masculin locul 1,2,3

Pentru a participa la categoriile Feminin și Masculin CNE este nevoie de achiziționarea unei licențe FRC care se face tot de pe site-ul CNE. Licența include și asigurarea de accident la concurs, valabilă pe 1 an. Valoarea licenței cu asigurare inclusă este:

  • 150 lei pentru sportivi amatori și Master
  • 200 lei pentru Cadeți și Juniori
  • 250 lei pentru U23 și Elite.

Pentru a participa la categoriile FRC Feminin și Masculin este nevoie și de adevarința medicală care atestă faptul că persoana este aptă pentru activități sportive. Pentru categoria Hobby nu este nevoie de licență FRC însă pentru a fi acceptat la start tot este nevoie de asigurare pentru accident plus adeverința medicală. Pentru polița de asigurare inclusă în licența FRC, găsești aici detalii despre condiții, valori despăgubire și riscuri acoperite.

Prima etapă din CNE 2019 este Mehedinți Enduro și are loc pe 11 și 12 mai – pe 11 antrenamente, iar pe 12 concursul. Locația de start este Schitul Topolnitei, la 17 km de Drobeta-Turnu Severin.

Pentru a-ți veni în ajutorul alegerii corecte a categoriei la care vrei să concurezi iată răspunsurile la câteva întrebări pe care le-am primit la redacție:

  • Asigurarea venită odată cu achiziționarea licenței, este valabilă doar pentru concursurile din CNE sau din calendarul FRC?
    Asigurarea primită este valabilă pentru orice concurs ce are loc pe teritoriul României. Ba mai mult, este valabilă inclusiv dacă te accidentezi la antrenamente sau la o simplă plimbare cu bicicleta, în parc, la munte sau la mare.
  • E nevoie de cumpărare licență pentru cursele CNE sau pot participa și fără?
    Poți participa și fără însă doar la categoria Hobby.
  • La ce folosește licența CNE practic? În afară de asigurarea primită?
    Licența îți dă dreptul să participi în cadrul categoriilor oficiale de vârstă CNE. Doar aici se acordă puncte în funcție de poziția ta în clasament. Lupta cea mare la CNE este pentru puncte.
  • De ce ai participa la altă categorie decât Hobby, unde nu ai nevoie de licență?
    Dacă vrei să participi alaturi de concurenți din aceeași categorie de vârstă atunci nu participi la Hobby. De asemenea seria de curse enduro din România se bazează pe acumulara de puncte. Câștigătorul seriei este cel și cea care a acumulat cele mai multe puncte la final de sezon. La Hobby nu primești puncte. La final premierea se face în bani: locurile 1, 2 și 3 la fiecare categorie.
DISTRIBUIȚI
Articolul precedentCursiera full suspension Pinarello Dogma FS – informații detaliate
Articolul următorFlectr Lubri Disc aplică perfect uleiul pe lanț
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ