BikeFun dealer, test & press Camp 2015

0

Tradiţionala întâlnire a dealerilor BikeFun a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute la Cheile Grădiştei – Fundata, o locaţie despre care dacă spunem că este „ideală pentru ciclism” spunem prea puţin. Evenimentul are rolul de a prezenta modelele anului următor, 2016 în cazul de faţă, şi colecţiile mărcilor pe care BikeFun le are în portofoliu. Tot cu aceeaşi ocazie am fost invitaţi şi noi pentru a încerca o parte din bicicletele pe care le veţi găsi „pe rafturile” magazinelor de biciclete din România începând cu 2016.

BikeFun dealer test & press Camp la Cheile Gradistei 2015 01

Desigur vedeta evenimentului a fost noua Merida Ninety-Six, mtb-ul din carbon full suspension pursânge destinat concursurilor. Am mai încercat şi un ciclocros interesant Merida Cyclo Cross 500, un hardtail de 27,5 Merida Big-Seven, un full cu suspensii mai mari Merida One-Twenty şi cursierele Merida Ride şi Merida Scultura. Tot noutate a fost şi mtb-ul electric pe care normal a trebuit să-l încercăm, noua Merida Big-Seven eLITE.

Să vedem însă cu ce ne va încânta privirea BikeFun în 2016

În primul rând programul de teste pentru public este în continuare interesant. În 2016 vor exista 14 magazine unde vei putea testa anumite biciclete înainte de achiziţionare. Este vorba de Activ Explore / Botoșani, Alba Sport Vision / Alba Iulia, Biciclop / București, Boneshaker/ Baia Mare, Carbonbike/ Ploiești, Cool Bike Team/ Timișoara, Louisbike/ Satu Mare, Mausbike/ Galați, Meli’s Bike/ Focșani, Probike/ Brașov, Racing Bike Shop/ Arad, Doua Roți/ Oradea, Velopedia/ București şi Veloteca/ București.

Bicicletele care vor putea fi testate sunt: de munte – ONE-TWENTY 9.XT EDITION, ONE-TWENTY 7.XT EDITION, NINETY-SIX 9.800, NINETY-SIX 7.800. Pentru şosea – REACTO 4000, SCULTURA 6000, RIDE 5000-SE. Electrice – E-SPRESSO 600 şi BIG.7 E-LITE 600.

În magazine vor fi de găsit bicicletele Merida care acoperă cam toate disciplinele offroad: Ninety-Six cu roţi de 29 şi 27,5 inch pentru cross country şi maraton, One-Twenty cu roţi de 29 şi 27,5 pentru maraton şi trail, One-Forty cu roţi de 27,5 inch pentru all mountain şi One-Sixty cu roţi de 27,5 inch pentru enduro.

Pentru Merida Ninety-Six vor exista 4 mărimi de cadru ce vor folosi diametre diferite pentru roată. Astfel pentru mărimile S şi M noua Ninety-Six va fi disponibilă cu roţi de 27,5 inch. Pentru mărimile de cadru M, L şi XL bicicleta va fi vândută cu roţi 29er. Aşadar doar mărimea M va fi fabricată atât cu roţi 27,5 cât şi 29 inch.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

În 2016 Merida Ninety-Six va exista în 4 variante, 3 de carbon şi una din aluminiu. CF5 este modelul de top fabricat dintr-un carbon mai uşor şi mai rigid. CF4 este modelul următor care va dispune de carbon normal pentru triunghiul faţă al cadrului şi carbon CF5 pentru triunghiul spate. CFA este ultima variantă de carbon care va dispune de carbon normal pentru triunghiul faţă şi aluminiu pentru triunghiul spate. LITE este modelul din aluminiu hidroformat, dar la care s-a folosit tot link-ul din carbon pentru suspensia spate.

Merida One-Twenty este bicicleta cea mai versatilă gândită să fie bună şi la urcare şi la coborâre. Modelul din carbon este cu 400 g mai uşor decât cel din aluminiu. Varianta pentru Trail dispune de o suspensie mai performantă şi tijă de şa reglabilă în timp ce varianta pentru Tour este mai uşoară şi optimizată pentru urcare. La fel ca la Ninety-Six şi One-Twenty va beneficia de diametre diferite la roţi în funcţie de mărimea cadrului. Vom avea astfel 27,5 inch pentru cadre S şi M şi roţi de 29 inch pentru cadre L şi XL. Pentru acest model preţurile variază între 6.900 lei şi 19.500 lei.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Merida One-Forty, destinat segmentului all mountain, dispune de anvelope 27,5 inch şi suspensii de 150mm. Preţul variază de la 8.400 lei la 13.900 lei în funcţie de echipare. One-Sixty este cea mai agresivă bicicletă de la Merida din punct de vedere al suspensiilor de 160mm. Pentru One-Sixty preţurile variază între 11.200 lei şi 16.600 lei.

Pentru şosea oferta Merida constă în 3 modele – Reacto, Ride şi Scultura fiecare optimizată pentru o anumită treabă. Astfel Merida Reacto este bicicleta aerodinamică, Merida Ride este cursiera confortabilă, iar Merida Scultura este bicicleta uşoară. La aceste trei modele se adaugă şi cele două cursiere ultra-aerodinamice Merida Warp TT şi Merida Warp TRI destinate contratimpului şi triatlonului.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pentru Merida Scultura vor exista patru modele – CF5, CF4, CF2 şi LITE cu preţuri între 3.480 lei şi 37.605 lei. Merida Scultura 9000 este vedeta seriei fiind cea mai uşoară din lume la ora actuală cu cele 5,8 kg fără pedale şi cu echipare standard Sram RED, roţi DT SWISS Mon Chasseral Carbon Clincher şi anvelope 25mm.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Merida Reacto va exista sub 3 variante: Reacto CF5, Reacto CF3 şi Reacto LITE. Preţurile variază de la 5.500 lei la 33.400 lei. Pentru Merida Ride, suplimentar faţă de cele 4 modele CF5, CF3, CF2 şi Lite vor fi şi două cursiere cu frâne pe disc Merida Ride Disc CF2 şi Merida Ride Disc Lite cu preţuri între 4.600 şi 12.600 lei.

Bicicletele electrice, deşi încă puţin răspândite la noi în ţară, fac parte acum şi din oferta Merida. Vorbim aici de Merida BIG 7.E-LITE şi eSPRESSO STePS, ambele propulsate de motor Shimano STePS de 250W. Asistenţa dată de motor o vei primi până la viteza maximă de 25 kmh după care contează doar muşchii tăi. Sistemul oferă trei opţiuni de asistenţă: Eco – la care primeşti o autonomie de 120 km, Normal – cu autonomie de 80 km şi High – cu autonomie de 60 km. Desigur aceste autonomii variază mult în funcţie de tipul de teren, stilul de pedalat şi temperatura de afară.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Merida Big-Seven eLITE STePS va fi disponibilă pe piaţă în 3 variante de echipare – 900, 600 şi 300, iar Merida eSPRESSO STePS tot trei – 900, 800 şi 600. Pentru eSPRESSO preţurile variază între 11.200 lei şi 13.300 lei.

Modelele Merida MATTS sunt destinate segmentului Activ/Sport şi dispun doar de roţi de 26 inch. Aşadar clasica roată de 26 nu a dispărut! Preţurile pentru MATTS variază între 1.600 lei şi 2.400 lei. Şi bicicletele pentru copii sunt din ce în ce mai căutate. La acest capitol Merida oferă modelele MATTS Junior cu roţi de 16, 20 şi 24 inch la preţuri între 980 lei şi 2.240 lei. Pentru doamne şi domnişoare există în continuare modele Juliet disponibile atât în varianta cu roţi de 26 inch cât şi 27,5 inch. Preţurile pentru Merida Juliet variază între 1.600 lei şi 4.200 lei.

Modelele sportive pentru oraş, Merida Crossway, devin puţin mai vintage din punct de vedere al designului în timp ce preţurile variază între 3.350 lei şi 5.600 lei. Tot la capitolul urban avem şi Merida Speeder, bicicleta disponibilă în 7 modele – două cu cadru din carbon şi 4 din aluminiu. Pentru Speeder preţurile variază între 2.800 lei şi 9.400 lei. Este cea mai sportivă bicicletă de oraş întrucât practic vorbim de un cadru de cursieră la care s-a instalat ghidon drept de mtb.

Bicicletele pentru ciclocros vor exista în 3 variante: CC Carbon Canti (cu frâne cantilever), Cyclocross Carbon Disc şi Cyclocross Lite (tot cu frâne pe disc). Carbonul folosit va fi de nivel CF3, iar greutatea cadrului va varia între 1,1 kg şi 1,2 kg în funcţie de tipul de frână folosit. Ambele roţi vor folosi thru axle pentru instalare, ghidaj intern al cablurilor şi posibilitate de instalare de aripi pentru vreme rea. Preţurile variază între 4.600 lei şi 13.900 lei în funcţie de model şi echipare.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Merită să amintim şi faptul că din 2015 Merida este unul din puţinii fabricanţi care acorda garanţie pe viaţă cadrelor de aluminiu şi carbon hardtail sau full suspension cu suspensii mici. Se mai acordă garanţie 5 ani la furcile fixe din carbon şi aluminiu şi 3 ani garanţie pentru rupere la cadrele full suspension cu suspensii mai mari de 140mm.

La întâlnirea de la Cheile Grădiştei, BikeFun a prezentat o mulţime de echipamente şi accesorii marcă proprie „BikeFun”. De la căşti şi rucsacuri la pompe, faruri, scule şi antifurturi. Desigur că nu sunt fabricate efectiv de BikeFun acestea fiind mai mult modele comune personalizate cu sigla BikeFun. Avantajul acestor produse este preţul întrucât în situaţia de faţă nu ţi se va adăuga şi valoarea/prestigiul de marcă. În schimb vei primi o calitate bună potrivită pentru banii pe care îi dai la schimb. Noutate este şi seria de componente pentru cockpit personalizate cu sigla BikeFun – ghidoane, pipe, tije de şa şi şei.

CST este o altă marcă puternică pe care BikeFun o reprezintă. În oferta anvelopelor CST există foarte multe modele potrivite pentru orice, de la biciclete pentru copii, la biciclete offroad şi pentru oraş. Mai puţin pentru cursiere.

Şi Ritchey face parte din portofoliul BikeFun. Pentru 2016 avem Timberwolf şi Ascent, două cadre hardtail din oţel pentru mtb. Echipate corespunzător acestea devin biciclete simple de aventură însă extrem de performante. Preţurile recomandate pentru cele două cadre este de 1.295,90 euro. Ritchey produce şi multe componente de biciclete, de la ghidoane şi pedale la şei, anvelope şi jante. Toate sunt disponibile pentru distribuitori în oferta BikeFun.

Nou în portofoliul BikeFun am găsit produsele de întreţinere BikeWorkx, o marcă cehească. Aşadar din 2016 vom avea în magazine o nouă opţiune de lubrifiere, întreţinere şi spălare a bicicletelor. BikeWorkx oferă cam tot ce ţine de acest capitol: ulei de lanţ pentru vreme uscata şi umedă, vaselină, ulei multifuncţional, soluţii pentru curăţare şi degresare, şampon şi lichid de frână DOT 4 şi Mineral.

BikeFun dealer test & press Camp la Cheile Gradistei 2015 02

Sigma este o marcă germană reprezentată de BikeFun în România şi Ungaria. La Sigma vei găsi o varietate mare de accesorii cum ar fi ciclocomputerele şi luminile de bicicletă. Pentru 2016 vei găsi în magazine şi computerele Sigma My Speedy disponibile în 9 variante de design şi cu utilizare extrem de simplă.

Northwave este o altă marcă puternică în portofoliul BikeFun. Echipamentul italienesc pentru ciclism Northwave oferă o gamă foarte largă de produse, de la pantofi, la tricouri, jachete şi lenjerie toate gândite să ofere performanţă şi confort maxim utilizatorului. Pentru 2016 nou este modelul Northwave Extreme disponibil atât pentru şosea, la preţul de 1.399 lei, cât şi pentru mtb la preţul de 1.400 lei.

BikeFun dealer test & press Camp la Cheile Gradistei 2015 06

Tot de la Northwave avem acum şi încălţăminte pentru all mountain, trail, enduro sau chiar downhill mulţumită modelelor Dolomites EVO, Enduro MID, Spider, Mission Plus şi Escape EVO. Aceştia pot fi folosiţi nu doar în cadrul competiţiilor ci foarte bine şi la ture relaxate între prieteni. Nici iarna nu vei avea probleme indiferent dacă eşti pe cursieră sau mtb întrucât NW dispune de modelele de pantofi Fahrenheit 2 GTX pentru şosea şi Celsius 2 GTX pentru mtb la preţul de 830 lei fiecare.

Nici căştile Northwave nu au lipsit de la prezentare şi am putut admira noile Meteor, căştile pentru şosea (dar foarte bune şi pentru oraş) ce fac parte din noua generaţie de căşti aerodinamice cu mai puţine fante de răcire. Este adevărat că eşti mai puţin ventilat însă eşti mai aerodinamic şi mai protejat.

BikeFun dealer test & press Camp la Cheile Gradistei 2015 05

La întâlnire a fost prezentă şi o parte din echipa NoMad Merida CST reprezentată de Daniel Sărdan, team managerul echipei. Echipa este sponsorizată de BikeFun prin mărcile pe care le are în portofoliu. Vorbim aici cam de tot, de la bicicletele Merida, la echipamentul Northwave şi anvelopele CST.

BikeFun dealer test & press Camp la Cheile Gradistei 2015 16

Evenimentul de la Cheile Grădiştei s-a încheiat cu premierea celor mai buni dealeri din România ai mărcilor BikeFun. Bella Bike Cluj Napoca, Sport Guru Bucureşti, Veloteca Bucureşti şi Două Roţi Oradea au fost premiate pentru cea mai bună activitate în 2015.

Galerie foto BikeFun dealer, test & press Camp la Cheile Grădiştei 2015

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentOferte promotionale la redeschiderea magazinului Sportmood – acum mai aproape de tine
Articolul următorJamis lansează noi cursiere de şosea, aventură şi ciclocros
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ