Se apropie brevetul Randonneurs România de 400 km Bucureşti

0

Începute de mine în 2017, turele Randonneurs au început să-mi placă din ce în ce mai mult. La început nu le vedeam rostul, aşa cum povesteam în 2017 când am terminat brevetul de 200 km. Însă situaţia s-a schimbat de atunci. Anul trecut am terminat brevetul de 300 km, iar acum planul este să fac unul pe an, din ce în ce mai lung.

foto @Randonneurs4Romania

Bine, ăsta este un nivel foarte redus de participare la asemenea de ture, pentru că adevăraţii pasionaţi de randonneuring merg la mult mai multe curse de-a lungul unui an. Pentru 2019 în România există nu mai puţin de 53 de curse cu start în 9 oraşe. Vezi aici întreg calendarul pentru 2019.

Anul acesta a venit rândul brevetului de 400 km. Pare o distanţă mare de parcurs şi chiar este. Însă timpul limită este suficient, iar compania celorlalţi ciclişti va fi excelentă. Cei 400 km trebuie parcurşi în maxim 27 ore. Traseul este descris mai jos.

Sambata, 25 mai, în cadrul Cupei AV Randonneurs România 2019 (a patra ediție), va avea loc tura de 400 de km pentru obtinerea celui de-al treilea brevet clasic de anduranta din seria noului sezon. Pentru unii reprezinta drumul catre cursa Paris-Brest-Paris, editia a XIX-a. Seria de brevete 200-300-400-600 km din acest sezon constituie conditie de calificare pentru a participa la ultra-brevetul din Franta.

Inscrierile se pot realiza pe site-ul organizatorului Randonneurs Romania, pana in data de 21 mai 2019:

Despre brevetul de 400 de km ciclistii care au deja experienta parcugerii unei serii de brevete la 200 si 600 de km, spun ca este cel mai greu. Desi distanta este mai scurta decat in cazul brevetului de 600 de km, acesti 400 de km trebuie parcursi in maximum 27 de ore, fara a avea parte de luxul unei pauze de 2-3 de somn sau odihna pe care ti-o mai poti permite in cazul celui de 600 de km. Pe de alta parte, pentru toti ciclistii care vor participa in luna august la „monumentul” ciclismului de anduranta Paris-Brest-Paris (1200 de km cu peste 12000 de metri diferenta de nivel), acest brevet de 400 de km pe langa faptul ca face parte din seria necesara calificarii la evenimentul din Franta, constituie si media zilnica pe care ciclistii vor trebui sa o parcurga pentru a reusi sa termine respectiva tura in timpul limita de 90 de ore.

Spre deosebire de editiile anterioare, in acest an, pentru a contribui la antrenamentul necesar participarii la Paris-Brest-Paris, traseul propus de catre Randonneurs Romania este unul mai dificil, avand in vedere ca traverseaza muntii dinspre Comarnic spre Brasov si apoi de la Rasnov spre Predeal, acumuland o diferenta de nivel de peste 2000 de metri.

Locul de start este Bucureşti, Arcul de Triumf, la ora 6 dimineaţa. Startul se dă la ora 7 şi va fi deschis până la ora 8. Taxa de participare este de 40 lei, iar Membrii clubului Randonneurs România au reducere 25%. Cicliştii minori (14-18 ani) pot participa gratuit.

Traseul îl puteţi studia aici pe Strava şi downloada de aici pentru a-l încărca pe dispozitivele voastre de navigaţie.

Puncte de control:

  • Start – Bucuresti, Arcul de Triumf
  • PC1, km 62 – Ploiesti, Lukoil (Tel.: 0746212117)
  • PC2, km 98 – Breaza, CIT
  • PC3, km 142 – Predeal, La Fontanella
  • PC4, km 170 – Brasov, Lukoil (Tel.: 0746211231)
  • PC5, km 185 – Rasnov, Lukoil (Tel.: 0746212404)
  • PC6, km 242 – Comarnic, RBC (Tel.: 0344100130)
  • PC7, km 302 – Targoviste, Lukoil (Tel.: 0746211209)
  • PC8, km 330 – Darmanesti, Lukoil (Tel.: 0746211203)
  • Sosire – Bucuresti, Arcul de Triumf

Pe langa seria de brevete ale ciclismului de anduranta, organizate de Randonneurs Romania impreuna cu organizatorii regionali in mai multe zone din tara respectiv: Bucuresti, Arad, Buzau, Constanta, Craiova, Cluj Napoca, Iasi, Sibiu si Targu Mures mai exista si alte ture de anduranta, toate desfasurate sub licenta clubului francez Audax Club Parisien, despre care puteti sa va documentati pe site-ul reprezentantului national in Romania.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentRădăcinile evoluţiei
Articolul următorPedală în Bănie anunţă detaliile celei de-a 2a ediţii
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ