Magura lansează frâna hidraulică pe jantă HS22

2

Siguranţă, fiabilitate extremă, întreţinere redusă, putere de frânare de top şi lipsa zgomotelor iritante la frânare sunt calităţile care au făcut remarcate frânele pe jantă Magura HS pentru mulţi ani de zile, care le-au făcut să fie preferatele tuturor cicliştilor de la trekking până la modernele e-bike-uri.

Exact la timp pentru Eurobike 2015, specialistul german în frâne îşi lărgeşte gama de frâne hidraulice pe jantă cu un nou model, HS22. Acesta este poziţionat între modelul de intrare a gamei, HS1 şi deja clasicul model de top HS33. La fel ca şi toate celealalte frâne pe jantă Magura, şi aceasta este fabricată cu mândrie exclusiv în Germania.

Magura_HS22Evo_kombi“În proiectarea HS22, prioritatea noastră a fost să construim pe baza calităţilor gamei HS, inclusiv fiabilitatea absolută, robusteţea şi întreţinerea minimă” explică Christoph Kern, Director de Dezvoltare la Magura. Elemente importante din gama de frâne pe disc MT se regăsesc şi în noul model: pistonul principal de 14 mm a fost complet reproiectat pentru a se obţine o performanţă şi mai mare de frânare. Uleiul mineral ecologic “Magura Royal Blood”, care a ajutat frânele de jantă Magura să obţină rezultate de top în teste de-a lungul anilor, oferă modulaţie optimă indiferent de condiţiile de utilizare. Iar datorită noului sistem TPA (Turbo Pad Adjusters), utilizatorul poate compensa uzura saboţilor foarte uşor şi fără scule speciale. Ergonomia este la fel de impresionantă, maneta de frână pentru trei degete asigurând transferul optim de forţă de la mână la frână. O altă caracteristică de top este MT7, un sistem de ajustare a poziţiei levierului cu trei poziţii selectabile fără scule.

Un montaj uşor a fost un alt scop principal a echipei dezvoltatoare, iar cu sistemul de aersire uşoară Easy Bleeding şi prin scurtarea la maxim a furtunului la manetă, HS22 este deosebit de uşor de instalat, un plus important pentru distribuitori şi producătorii de biciclete. HS22 vine gata asamblată fie cu adaptori EVO2, fie cu noii adaptori Easy Mount. Toate vin cu un ajutor mare din partea tehnologiilor avansate: corpul frânei, manetei şi a prinderii pe ghidon sunt fabricate din Carbotecture, un material compozit foarte rezistent dezvoltat şi produs de Magura. Rezultatul este o greutate mai mică cu 10 g pe frână faţă de HS11.

HS22 va fi disponibilă la reprezentanţi începând cu septembrie 2015, la un preţ de 90 euro bucata. Greutatea este de 430 g.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentLanternele Trail LED pentru cască la promoţie
Articolul următorNoul Race Face Next SL – cel mai uşor angrenaj din lume
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

2 COMENTARII

  1. An dupa an producatorii se lauda cu inovatii noi si cu calitatea produselor dar in realitate franele Magura HS sunt din ce in ce mai slabe si de proasta calitate. La un pret destul de costisistor. In domeniul unde e cel mai folosit (biketrial) si acuma se cauta modelel mai vechi fabricate de 10ani ca sunt mai bune din toate punctele de vedere. Ciudat

    • Intr-adevăr HS sunt foarte folosite la trial, dar cel mai folosite sunt la bicicletele de trekking şi cicloturism. Dar dacă voi de la trial (că bănuiesc că faci trial) spuneţi că sunt din ce în ce mai slabe, tind să vă dau dreptate, pentru că voi cereţi cel mai mult de la ele şi ar trebui să le cunoaşteţi cel mai bine. Din păcate nu prea au concurenţă pe piaţă…

LĂSAȚI UN MESAJ