Selle San Marco anunţă colecţia de şei 2020 cu modele ergonomice, cu decupaj şi „scurte”

0

La scurt timp după ce italienii de la Prologo anunţau noile şei ergonomice scurte, Selle San Marco, tot Italia, prezintă şi ei viziunea lor în ce priveşte noua generaţie de şei mai scurte. Nou gamă include modele pentru bicicletele de şosea, gravel şi mtb.

Selle San Marco Shortfit Superleggera – nu este nouă ca denumire însă abia acum modelul a devenit disponibil. Şaua combină stilul „Shortfit” cu structura foarte uşoară Superleggera. Lungimea scurtată şi decupajul Open-Fit oferă confort mai bun, forma fiind gândită să se potrivească cicliştilor care stau pe bicicletă într-o poziţie agresivă. Carcasa şi railurile şeii sunt din carbon la care se adaugă căptuşeala nouă Pexfoam ce oferă confort şi greutate redusă. Preţul nu a fost anunţat.

Selle San Allroad – este o şa gândită să se ofere performanţă maximă pe bicicletele gravel. Aceasta combină partea frontală îngustă – pentru pedalare fără frecare, cu un spate uşor ridicat şi un decupaj mare central. Căptuşeala are densitate dublă şi grosime variabilă pentru a oferi confort pe off-road. Versiunile Selle San Allroad Racing (175 g) şi Selle San Allroad Carbon FX (147 g) dispun de laterale din ţesătură pentru a oferi protecţie suplimentară la eventualele căzături şi zgârieturi. Preţul anunţat pentru Racing este de 149 euro, iar pentru Carbon FX 199 euro.

Selle San Marco GND Open – reprezintă evoluţia actualului model GND. Prioritatea principală aici a fost ergonomia şi greutatea redusă. Forma decupajului central este nouă, iar cadrul şi railurile sunt din carbon. Lăţimile disponibile sunt de 145 şi 135 mm, lateralele fiind şi aici întărite cu ţesătură. Preţul nu a fost anunţat.

Selle San Marco GND Supercomfort – este o şa pentru off-road la care s-a folosit căptuşeală cu dublă densitate mai groasă, mai mult gel. Suprafaţa şeii dispune de perforaţii. Are de asemenea două „amortizoare” localizate dedesubtul oaselor dorsale, pentru a oferi şi mai mult confort pe drumurile denivelate sau poteci. Chiar dacă GND Supercomfort nu dispune de un decupaj central, şaua totuşi foloseşte tehnologia San Marco Open Shell cu arie specială pentru degajarea presiunii în zonele sensibile. Preţul nu a fost anunţat.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentBucla Islandei, iarna pe bicicletă
Articolul următorSpeedvagen Bourbon King Disc OG va fi produsă în doar… 8 exemplare
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ