Zwatt prezintă prototipul powermeterului Samox pentru mtb

0

Zwatt anunță că mai este puțin până când va lansa un powermeter dedicat pentru mtb. Acesta va fi foarte ușor, 450 grame fără foi și va fi construit din carbon. Powemeter-ul va fi atașat angrenajului Samox produs tot de Zwatt.

Firma spune că a petrecut patru ani pentru dezvoltarea acestui produs. A fost nevoie de atâta timp pentru a elimina orice șansă de erori la citire cauzate de denivelările specifice traseelor de mtb. Zwatt spune că noul powermeter va avea o precizie de plus-minus 1,5% și va măsura puterea, cadența, randamentul cuplului și uniformitatea pedalării.

Dispozitivul este rezistent la apă având ratingul IP67. Se încarcă prin usb și va avea o autonomie de peste 250 ore de pedalare, fiind compatibil cu standardele de comunicare BT și ANT+. Foile care vor fi folosite utilizează standardul SRAM Direct Mount.

Data lansării nu a fost încă anunțată și nici prețul însă dacă te abonezi la newsletterul lor vei putea beneficia de un preț special.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentCum ar fi bine să abordezi virajele pe cursieră în general și pe cele de pe Sultanu în special
Articolul următorViseaz-o, construiește-o, dă-o!
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ