Hope au prezentat HB.130, un prototip de trail fabricat în UK

0

Hope sunt cunoscuți pentru componentele lor din aluminiu de cea mai bună calitate, fabricate în UK. Acum, cu introducerea unui nou model de MTB de trail cu cursa mai mică, HB.130 cu roți de 29, ce se adaugă modelului deja de succes HB.160, aceștia devin și un producător serios de biciclete. Construit în atelierele proprii unde se produc ghidoanele, tijele și cadrele HB.160 din carbon, noul model HB.130 din carbon va fi și el construit integral în atelierele proprii din Barnoldswick, UK. Mai mult, HB.130 e mai ieftin decât pare, pentru un produs ce nu e fabricat în Asia.

Întrebați de ce un fabricant de componente ca Hope s-a decis să producă cadre de MTB, răspunsul a fost ”De ce nu?” – Hope au încercat diverse modele de cadre de bicicletă deja de 15 ani. În plus Hope își dorește să vândă produse ce fac cicliștii să se bucure la maxim de potecile lor preferate.

HB.160 le-a permis proiectanțior de la Hope și riderilor sponsorizați să parcurgă trasee abrupte și tehnice sau chiar să participe la cursele din EWS. Noul HB.130 va fi mai polivalent și își va începe cariera pe traseul preferat al celor de la Hope, în pădurea Gisburn, o zonă ce ei o numesc ”mistică”.

Acum că sunt capabili să producă nu doar matrițe ci și piesele complete din carbon, limitările tehnice au dispărut. Deoarece Hope își dorește să fie mai mult un producător de biciclete personalizate decât de masă, nu s-au grăbit în finalizarea noii biciclete de trail și au luat totul ca un proiect din pasiune. Asta înseamnă că s-au simțit liberi să producă o bicicletă după personalitatea lor, nu după tendințele pieței.

HB.130 este încă practic un prototip în dezvoltare iar Hope spune că nici măcar geometria nu e încă definitivată. Noul model de trail va primi geometrie modernă lungă, joasă și cu unghi mic al furcii, dar Hope își dorește o bicicletă bună atât pentru poteci înguste cât și pentru urcări lungi, așa că s-ar putea să nu fie totuși foarte lungă. Scopul final este o bicicletă de încredere pe coborâri dar cu un sentiment de bicicletă agilă de XC pe urcări.

Ce se știe sigur e că va avea roți de 29 și suspensie Horst-link cu patru brațe și cursa de 130 mm, cu amortizor metric. De asemenea va avea incluse Flip Chip-uri ce vor permite ajustarea geometriei în funcție de traseu.

La fel ca HB.160, triunghiul față va fi produs în atelierele proprii din fibră de carbon, iar spatele va fi din aluminiu prelucrat mecanic, din două bucăți lipite și va folosi butucii unici Hope non-boost de 130 mm. Cadrul va fi special pentru transmisii 1x, va avea rutare internă a cablurilor, compatibilitate cu tijă dropper, prindere de etrier post mount și o pereche de puncte de prindere pentru suport de bidon.

Hope speră să termine bicicleta în această primăvară astfel ca aceasta să fie disponibilă la începutul verii 2019. Nu s-au anunțat încă prețuri dar e de așteptat ca acestea să fie asemănătoare cu cele ale modelului HB.160.

Prețurile pentru modelul HB.160 au scăzut considerabil. Modelul original HB211 ce s-a transformat apoi în HB.160 a avut la lansare un preț de 5700 Lire în 2017 iar Hope au avut o capacitate de producție de 4 biciclete pe săptămână, nefiind interesați de o reducere a costurilor de producție.

De atunci însă ei au realizat că doresc să facă HB.160 mai accesibilă, așa că au revizuit costurile de producție și cercetare în domeniul carbonului și au descoperit că pot reduce costul la 5500 Lire fără să facă rabat la calitate.

Mai mult, cei ce au cumpărat bicicleta la prețul inițial au primit înapoi diferența de bani iar bicicleta se vinde deja de un an la noul preț. E de așteptat deci ca noul HB.130 să fie disponibil la un preț asemănător.

 

 

 

 

 

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentPe cele mai tehnice poteci din centrul Spaniei
Articolul următorCupa Națională Enduro anunță etapele din 2019
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ