Ibis a lansat a treia generație a modelului de trail Ripley LS 29

0

Cei de la Ibis au lansat a treia generație a modelului lor de trail, Ripley, oferind spațiu pentru anvelope mai mari pe modelul 29. A treia generație Ripley LS (de la Long and Slack) vine cu o cursă neschimbată, de 120 mm cu sistemul DW Link în spate și de 130 mm în față, dar oferă spațiu pentru anvelope de 2.5 -2.6 în funcție de modelul anvelopei și al jantei. Brațul superior al suspensiei a fost lățit fiind acum mai rigid, optimizat pentru transmisii 1x. Ripley LS a rămas totuși compatibilă cu deraior față tip Sideswing pentru cei ce nu doresc să renunțe la el.

Bicicleta înseamnă totuși schimbări bune pentru Ripley, fiind mai adaptată la noile standarde. Noul model va avea doar geometria long&slack și va fi disponibilă doar cu butuci Boost 148. Rămâne totuși monobocul pe standard filetat.

Brațul suspensiei lățit înseamnă rigiditate mai mare, spațiu pentru anvelope mai late și o calitate mai bună a rulării. Producătorii spun că va fi spațiu pentru noile anvelope 2.6 de la Schwalbe și noile 2.5 WT de la Maxxis, dacă sunt montate pe jantele late originale.

Modelul nou nu mai e compatibil cu angrenaje triple, într-o lume în care 1x face legea. Este însă spațiu pentru angrenaj dublu și pentru montarea unui deraior față Sideswing. Prinderea de deraior poate folosi și pentru atașarea unui chainguide în cazul în care se alege o transmisie 1x.

Greutatea cadrului din carbon se pare că a crescut cu 180 g față de modelul anterior până la 2675 g în mărimea M cu amortizorul Fox Float DPS EVOL.

Bicicleta este disponibilă în culoarea Ti-Ho arginitiu sau galben Vitamin P la prețul de 3000 USD pentru cadru sau de 4000 USD pentru bicicleta completă cu transmisie SRAM NX și 6600 pentru cea cu Eagle X01.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentÎncălțăminte Sidi Dragon 4 Carbon (2017)
Articolul următorKTM Chicago 29er (2017)
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ