Acum citesti
SRAM retrage butucii Zipp 88v6, 88v7 şi 88v8
ZIPP-88v6-front-hub-recall-part-two-600x266După ce în februarie SRAM a retras de pe piaţă butucii de aluminiu Zipp 88, problema a fost identificată şi la alte versiuni ale produsului, fabricate între anii 2010-2015, fiind vorba despre roţile şi butucii faţă din aluminiu Zipp 88v6, 88v7 şi 88v8, precum şi QR-urile acestora. Conform celor de la SRAM, flanşa care prinde spiţele şi/sau maneta QR ar putea să se deschidă şi să provoace un accident.

ZIPP-88v6-front-hub-recall-part-two-2-600x355ZIPP-88v6-front-hub-recall-part-two-3Comunicatul 1: SRAM a decis retragerea roţilor echipate cu butucii Zipp 88v6, 88v7 sau 88v8. Problema cu flanşa, care iniţial s-a crezut că afectează doar modelul original de butuc Zipp 88, a fost identificată şi la versiunile ulterioare. La fel ca în cazul butucului Zipp 88, flanşele de aluminiu ale butucilor faţă Zipp 88v6, 88v7 sau 88v8 ar putea să cedeze şi să provoace un accident. Pentru identificarea butucilor afectaţi accesaţi acest link.
Zipp-quick-release-recall-2016Comunicatul 2: SRAM împreună cu CSPC au decis retragerea unor QR-uri Zipp. Acestea pot să nu se închidă corect şi să determine un accident şi pericol de rănire. Până acum nu au fost raportate cazuri de accidente sau răniri. În total au fost vândute 18.530 QR-uri cu din titan sau din oţel in martie 2015 până în 15 decembrie 2015. Sunt afectate doar QR-urile fără marcaj pe partea interioară a levierului. Pentru indentificarea QR-urilor afectate accesaţi acest link.
Pentru rezolvarea problemei, posesorii componentelor afectate trebuie să ia legătura cu cel mai apropiat dealer SRAM. Pentru România acesta îl găsiţi aici, dar nu avem încă un comunicat din partea lor în legătură cu acest subiect şi dacă/cum se poate rezolva situaţia prin aceştia.
Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

5 × five =