Aerozine lansează angrenajele robuste XEN pentru mtb

0

Taiwanezii de la Aerozine revin în atenție cu noile angrenaje pentru mtb XEN A1 și XEN O1, gândite să fie extrem de rezistente și potrivite a fi folosite la orice, de la XC la DH. Cele două modele sunt asemănătoare, diferența principală fiind faptul ca A1 vine echipat cu foi rotunde în timp ce O1 are foi ovale.

Angrenajele XEN sunt din aluminiu 7075, turnate și apoi prelucrate CNC. Cea mai interesantă specificație a noilor angrenaje XEN este faptul că lungimea axului poate fi modificată. Sistemul celor de la Aerozine se numește “ALS” (Adjustable Length System) și folosește niște distanțiere care pot fi intoarse pentru a oferi reglaj în plaja de 5 mm. Brațele angrenajelor vin cu următoarele dimensiuni: 155/160, 160/165, 165/170, 172.5 și 170/175mm.

Aerozine permite și două opțiuni pentru interfața foilor. Pe XEN pot fi instalate foi direct-mount sau folosind standardul Shimano cu 4 șuruburi asimetrice BCD96/64. Foile Aerozine, fie că sunt ovale sau rotunde, sunt construite din aluminiu 7075 prin metoda de așchiere CNC, iar numărul de dinți variază de la 28 la 40t în pași de câte doi dinți.

Axele de 30 mm Aerozine sunt fabricate tot din aluminiu și au trei lungimi pentru a se potrivi roților spate cu spații de 142, 148 sau 157 mm. Pentru a se instala perfect în carcasa BB-ului bicicletei, aceste axe dispun de un reglaj în lățime de până la 2,5 mm fără a se folosi șaibe.

Angrenajele XEN vin cu rulmenții pedalieri Aerozine BSA-30-HS cu filet, dar sunt compatibili și cu PF30 și PF4130. Întrucât dorința principală pentru aceste angrenaje a fost să fie robuste, greutatea lor este de 559 grame. Modelele A1 și O1 sunt disponibile în trei culori: Blast Black, Blast Gold și Blast Blue, folie incluse în pachet fiind negre.

Prețurile variază între 414 și 428 $, iar produsele sunt disponibile online pe site-ul fabricantului.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentÎnvață să te dai mai bine pe bicicletă în sezonul șase al MTB Skills and Boot Camp!
Articolul următorInterviu cu Bogdan Duca, după un sezon de excepție
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ