OneUp EDC cu Plug&Plier stă ascunsă în bicicletă și vă repară penele tubeless

0

OneUp Components, producător cunoscut de piese de tuning, au venit cu o soluție de reparat penele tubeless. Unealta EDC este depozitată la îndemână în axul furcii și permite vulcanizarea foarte rapidă a penelor cu ajutorul kit-ului Plug & Plier.

Kit-ul Plug&Plier se atașează la unealta EDC și constă într-o furcă de vulcanizare, 15 fire de vulcanizare și un set de Quick Link-uri care merg pe lanțuri de 10, 11 și 12 pinioane. Noua versiune EDC nu mai are nevoie de vechiul clește de deschidere a link-ului și este acum compatibil cu SRAM Eagle.

Kit-ul e extrem de rapid de folosit și e o opțiune excelentă pentru participanții la competiții, fiind prezent pe bicicletele unora dintre cei mai buni rideri enduro din lume.

Pentru cei ce nu vor să păstreze dispozitivul în țeava furcii, acesta poate fi introdus și în pompa EDC de 100 cc (sau chiar și în pompa de 70 cc dar fără foarfecă), aceasta putând fi montată la rândul ei pe cadru la îndemână. Kit-ul Plugs&Pliers cu 15 fire costă 35$ și e disponibil.

Pașii pentru a repara o pană tubeless în mai puțin de un minut

  • instalați furca de vulcanizare în dispozitivul EDC
  • încărcați capul cu 2 fire de reparație (2 oferă cea mai bună șansă pentru o reparație din prima)
  • reinstalați totul pe bicicletă

În cazul unei pene

  • scoateți dispozitivul EDC din mers, săriți de pe bicicletă și căutați cât mai repede gaura. Cu cât e astupată mai repede cu atât se pierde mai puțină presiune și va fi nevoie de mai puțin aer pompat
  • Înfigeți firele cu furca în gaură și lăsați cam 5 mm afară
  • Țineți de fire și scoateți furca, împingeți cât puteți din fire în interiorul cauciucului. Pana e vulcanizată.
  • Luați pompa și refaceți presiunea după care vă puteți urca pe bicicletă să continuați tura
  • După tură e o idee bună să tăiați capetele firelor rămase în exterior pentru ca acestea să nu fie smulse afară la următoarele ture.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ