Scott lansează modelele Gambler Alloy și Hybrid

0

Acum o lună Scott a lansat noul lor model Gambler Tuned. Modelul de DH din carbon este cu adevărat reglabil, acceptând atât roți de 27.5 cât și de 29 și beneficiind de multe reglări la headset, poziția amortizorului și cea a axului. Acum Scott a anunțat două noi modele în gama Gambler, versiunile Hybrid și Alloy. Ambele includ multe dintre caracteristicile și posibilitățile de personalizare ale modelului din carbon, dar la un preț mult mai accesibil.

Începând cu Gambler Alloy, Scott spun că modelul de aluminiu oferă rigiditate și flex aproape identice cu modelul Tuned Carbon.

O parte din rigiditate și rezistență vine de la noua formă a triunghiului față (sus) care are mai puține tuburi și suduri decât modelul anterior (jos). Asta înseamnă de asemenea că s-a eliminat 26.4% din material și s-a optimizat ce a rămas, scăderea de greutate fiind de peste 600 g!

Toate cele trei modele Gambler includ aceleași posibilități de ajustare. Bicicleta oferă posibilitatea de a folosi roți de 27.5 sau 29 fără a schimba nicio componentă (toate cele patru modele complete vin standard cu roți de 29), oferă două lungimi de chainstay, patru poziții diferite ale monoblocului și reglarea cuvetelor cu +/- 1 grad. Chipul de poziționare a monoblocului reglează de asemenea cinematica pentru a folosi amortizor pe aer sau pe arc sau pentru a ajusta suspensia după preferințele utilizatorului.

 

Toate cadrele folosesc în spate ax de 12 x 157 mm și o combinație de rutare internă și externă a cablurilor, monobloc PF107 și spațiu pentru anvelope de 27.5×2.6 sau 29×2.5.

Greutatea anunțată:

 

  • Gambler Tuned: 15.5 Kg
  • Gambler 910 Hybrid: 16.7 Kg
  • Gambler 920 Alloy: 17.1 Kg
  • Gambler 930 Alloy: 16.9 Kg

 

Alte detalii ce se păstrează includ chainguide-ul/bashguard ce este extrem de bine gândit. În loc să construiască bicicleta în jurul prinderilor ISCG05, Scott a încercat să îmbunătățească design-ul specific pentru această bicicletă. Rezultatul e un chainguide ce se montează fără filet în cadru și care elimină complet placa din aluminiu pentru o prindere mai solidă și lată în zona inferioară. Astfel se reduce dingreutate dar se și separă bashguard-ul de partea superioară a chain guide-ului astfel încât loviturile în bash guard nu modifică poziția chain guide-ului. De asemenea există acum spațiu pentru un pivot principal mai lat și pentru chainstay-uri cu o formă optimizată. După specificații, soluția aleasă e mai bună în toate aspectele față de cea clasică cu prindere ISCG05 cu excepția faptului că e un produs proprietar Scott.

Toate cele trei cadre au aceiași geometrie, cu 4 mărimi disponibile.

Modelului Gambler Tuned i se alătură trei noi modele, începând cu Gambler 910 Hybrid. Denumirea hybrid vine de la faptul că triunghiul principal e din carbon, identic cu cel folosit la modelul Tuned, dar cu basculă din aluminiu. Modelul 910 folosește suspensie Fox Performance, transmisie SRAM GX DH 7, anvelope Maxxis Assegai DH de 29×2.5 și componente Syncros.

Gambler 920 folosește un cadru complet din aluminiu dar echiparea e aproape identică, cu suspensii Fox Performance, transmisie SRAM GX DH 1×7, anvelope Maxxis Assegai DH de 29×2.5 însă cu frâne Shimano BR-MT520 cu 4 pistoane în locul celor SRAM Code R de pe 910.

Modelul cel mai ieftin Gambler 930 folosește același cadru din aluminiu însă cu o furcă RockShox Boxxer Select și amortizor X-Fusion Vector R Coil, transmisie SRAM 1×8 cu manetă X4 și deraior X5 și anvelope Maxxis Assegai DH de 29×2.5.

Prețurile nu sunt încă disponibile dar toate trei modelele din aluminiu și hibride vor fi disponibile până în decembrie 2019.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

 

 

 

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ