Specialized Epic EVO primește o versiune S-Works

0

Specialized Epic e un model de referință în lumea MTB-ului, având multe podiumuri la activ și mulți fani înrăiți. Ceva mai necunoscută e însă versiunea EVO ce adaugă cursă mai lungă a suspensiei, ghidon mai lat și se îndreaptă spre conceptul de ”downcountry”. În 2019 Specialized a adăugat modelului Epic EVO o versiune S-Works, cu transmisie Shimano XTR 1×12 și cu piese îmbunătățite peste tot: roți, suspensie și nu numai…

Versiunea Specialized Epic EVO a fost lansată anul trecut ca o opțiune mai mult orientată spre trail a modelului lor celebru full suspension de competiții de XC. Îmbunătățirile includ o suspensie față cu cursa un pic mai lungă, anvelope mai late, ghidon mai lat și tijă dropper. Atât cadrul din carbon cât și cel din aluminiu sunt identice cu cele ale versiunii XC standard iar bicicleta merge și se simte în mare parte identic cu modelul deja binecunoscut de XC cu roți de 29.

Chiar dacă versiunile Comp EVO și Expert EVO sunt excelente, Specialized au decis să ofere o variantă premium S-Works, așa cum au majoritatea modelelor lor.

Marea noutate la S-Works Epic EVO e noua transmisie Shimano XTR M9100 1×12 cu casetă 10-51 și lanț KMC Ti. Suspensia a fost îmbunătățită la versiunea Fox Factory Step-Cast 34 cu amortizor Fit4 și cursă de 120 mm, amortizorul spate rămânând modelul RockShox Micro Brain cu Spike Valve personalizat. Tija a trecut de la X-Fusion Manic la FOX Factory Transfer cu manetă Shimano Ispec-EV. Roțile sunt acum modelul Roval Control Carbon în versiunea SL, de 29 și cu butuci Boost.

Bicicleta completă vine într-o singură schemă de culori (Satin Carbon/Holographic Chrome) și are un preț de 10.400 $. Pentru cei ce doresc să își facă propria echipare, cadrul este disponibil și separat la 3.750 $. Pentru mai multe informații și date despre echipare vizitați pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentDragZone angajează
Articolul următorDevron Riddle Men 1.9 (2019)
Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ