Trek Pro Caliber 9.7 2016 la Salonul Bicicletei

2

Cei care nu au văzut cortul celor de la Trek de afară au ratat noul Pro Caliber, dotat cu tehnologia IsoSpeed, care reprezintă în fond o microsuspensie și care se comportă ca atare. Rolul este de a oferi cât mai mult confort, fără însă a pierde la capitolul rigiditate. Toată magia se produce în preajma seat tube-ului, acesta reușind să flexeze fără să-i fie afectată structura.

trek-pro-caliber-2016-1Roata de spate folosește tehnologia Boost 148, cu un ax mai lat, pentru creșterea suplimentară a rigidității, iar axul de față măsoară 110mm. În ceea ce privește geometria, cei de la Trek au optat pentru un headtube mai relaxat, mai potrivit pentru coborâri, de 69.5 grade și același lucru se poate spune și despre seat tube, unde Trek a optat pentru 72 de grade, când industria mizează pe 74 de grade.

Cablurile trase prin interiorul cadrului din carbon sau headtube-ul conic sunt specificații de la sine înțelese, modelul de față fiind dotat cu un sistem de transmisie Sram GX cu 11 viteze și cu o foaie de 32 de dinți (cinectată la o casetă 10-42 de dinți). În versiunea de 17.5 inch, greutatea declarată a bicicletei este de 10.7 kg.

 

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ