Bikexpert.ro – magazin biciclete

Localizare : Sos. Pantelimon nr 94, sector 2, Bucuresti

Telefon : 021.250.35.28

Program: L: 14:00-19:00 M-V: 10:00-19:00 S: 10:00-16:00

Marci distribuite: Cube, Kona, Giant, Santa Cruz, Ideal, Wethepeople, Eastern, Dahon, 661, Met, Point, SKS, Schwalbe, Isostar, Shimano, Sram, RockShox, Cateye, Crank Brothers, Motorex, Ns, Octane One, Dartmoor, Hayes, Kool-stop, Troy Lee Designs, Leatt, Manitou, Marzocchi, Nokon, Nukeproof, TSG, Park Tool, Polar, Rudy Project, Sidi, Sun-ringle, Thule, Utopia.

Biciclete in rate:  da
Servicii reparatii biciclete:  da
Bicicleta poate fi lasata in service pe perioada reparatiilor:  da, 3 zile max
Stoc piese de schimb:  da
Timp mediu de asteptare:  in functie de sezon
Consultanta gratuita pentru upgrade de componente:  da
Revizie furci:  orice
Revizie amortizoare spate:  orice
Centrat roti:  da
Spitare roti:  da
Spalare si curatare bicicleta:  nu

Părerea ta este importantă pentru ceilalți potențiali clienți, așadar te rugăm să împarți cu restul lumii experiența ta cu acest magazin:

4 5 1
Singurul service la care merg atunci cand nu-mi pot rezolva singur problemele, BikeXpert Pantelimon, dureaza ceva timp, dar merita asteptarea.

5 5 1
De obicei au cele mai bune oferte, de black friday. Am luat 4 biciclete de la ei! Personal bine informat.

4 5 1
Stoc foarte variat, preturi ok, personalul e ok si el, doar ca nu prea au timp de clienti in general, probabil si datorita faptului ca sunt destul de aglomerati permanent.

5 5 1
,recomand Bikexpert in primul rand datorita gamei mare de produse care pot fii achizitionate din acelasi loc, la preturi accesibile,iar comenzile online fiind promte si SIGURE,,,,

Am comandat de pe site,au o gama foarte mare de produse la preturi bune.Succes Bikeexpert in continuare.

5 5 1
Magazinul super ok am cumparat de acolo bicicleta iar la service foarte amabili chiar au rezolvat problema.

4 5 1
E ok magazinul. Partea de service scartaie un pic. Ai cumva senzatia ca ti se fac favoruri.

★★☆☆☆
2 5 1
O experienta neplacuta cu ei de acum vreo doi ani. Am vrut sa imi fac o revizie la o bicicleta insa au refuzat pe motiv ca ei nu se incurca cu "mizerii de la Dectahlon". Banii mei nu au fost buni pentru ei!

4 5 1
Magazinul este bun, dar serviceul ar putea fi mai bun, uneori am impresia ca oamenii de acolo cred ca cei care vin sa isi repare bicicleta la ei nu au nicio idee despre cum se face si ca pot cere bani pentru ca au verificat suruburile, dar problema pt care am mers cu bicicleta la ei, e inca acolo... in rest totul e ok

5 5 1
Mi-am cumparat de la ei mtb-ul,un devron zerga d5.9,ulterior am schimbat franele cu unele xt plus multe alte maruntisuri! De fiecare data am fost tratat f bine,corect,punctual.E primul magazin unde verific cand am nevoie de ceva!

★☆☆☆☆
1 5 1
Am fost in magazinul din Unirii sa vad niste anvelope Continental care erau la promotie, suma mica 59 de lei, foarte gretosi si nepasatori, nici nu s-au dederanjat sa ma bage in seama, m-am mai uitat un pic prin magazin si am plecat. Magazinul pare ok pacat ca e populat cu asemenea personal

5 5 1
Au o gama mare de piese si sunt baieti ok. Am fost la magazinul din unirii pt achizitionarea unor piese si baietii au fost foarte amabili si mi-au explicat ce si cum. Pacat ca nu fac si revizii/service la sediul din unirii, Baicului fiind cam la periferie.

4 5 1
Am achizitionat online o presa extractoare pentru angrenaj, care a fost livrata din greseala fara o componenta. Am sunat la baieti care au fost foarte promti si mi.au trimis.o in aceeasi zi. Preturi decente si customer service ireprosabil. Recomand

Am achizitionat doar online de la bikexpert, foarte comunicativi, promti cu comenzile dau doar 4 stele deoarece nu isi actualizează site-ul, doua comenzi recente numai avut un anumit produs pe stoc, desi pe site era trecut "in stoc". In rest,cel mai bun magazin de piese online cu care am colaborat pana acum

5 5 1
Achizitia bicicletei foarte ok. Extrem de amabili si de saritori. La revizia obligatorie in termen de 30 de zile au fost extrem de amabili de asemenea. Eu chiar am incercat sa ma duc doar dupa cateva zile (era vreme urata si am zis ca daca tot nu ma pot plimba sa fac revizia) si raspunsul a fost extrem de nostim: Vino si tu cand avem ce regla la ea. Mi-a placut ca si-au notat tot ce am zis si s-a rezolvat.

4 5 1
Proceseaza comenzile mai rapid , fata de anii anteriori. Nu mai tin multe produse pe stoc , le aduc in 5 zile lucratoare ; de multe ori un impediment. Per total profesionisti.

5 5 1
Am comandat on-line de pe site. Totul a decurs foarte bine, plata s-a facut rapid, fara probleme. Livrarea a durat in jur de 4 zile, dar am prins exact perioada de 1 mai, deci e de inteles. Per total, am fost foarte multumit. Produsele au preturi rezonabile.

Magazinul BikeXpert din Soseaua Pantelimon m-a lăsat cu mai multe păreri bune decat rele. De la aceștia am achiziționat doar accesorii, alimente sportive (geluri, batoane) și anumite componente spre ex. anvelope. Echipa este foarte amabilă și desigur experimentată. În magazinul acesta aveți de unde alege și ce alege. Singurul lucru care mi-a lăsat un gust amar a fost atunci când am achiziționat anvelope noi de la ei și am cerut sa mi le și pună, plătind prețul desigur. Nu era coadă iar când domnul mecanic a auzit că trebuie să schimbe niște anvelope și-a schimbat expresia imediat, iar după ce a mai stat cam un minut pe laptop după ce a fost informat că are o bicicletă de lucrat, s-a apucat de treabă. Spre nefericirea lui, când a văzut că nu ridică în suport o bicicletă de 1000 de euro parcă supărarea lui s-a triplat. De rezultat am fost satisfăcut, dar de felul cum trântea jantele și cum trăgea de anvelopa care nu voia să iasă așa că a aplicat mai multă forță brută... (lucru care mi-a deteriorat marginea anvelopei in locul respectiv). Desigur nu voi trece asta în numele întregului magazin.

5 5 1
Experienta mea cu acest magazin a fost de nota 10. Am gasit tot ce mi-a trebuit, am fost consiliat si sfatuit ok la fiecare interactiune cu personalul de la comenzi on-line. Preturile sunt la un nivel acceptabil, plus ca au promotii mai tot timpul. Eu am incredere deplina in ei iar magazinul on line este pe primul loc in topul cautarilor mele. In opinia mea, au cel mai frumos site!

Un magazin foarte dezvoltat. O echipa profesionista și după părerea mea sunt cam cei mai buni mecanici. Oamenii chiar știu ce fac, merg pe calitate nu pe cantitate.

4 5 1
Am cumparat 2 biciclete de la ei. Preturi foarte ok, sfaturi bune dar a trebuit sa mai reglez eu la biciclete dupa vreo saptamana. Mici probleme cu informatiile despre stocul de pe site. Trebuie sunat inainte. Per total sunt multumit.

5 5 1
BikeXpert Pantelimon este magazinul meu preferat. Atat ca loc de unde mi-am cumparat biciletele ( cursiera si MTB) cat si pentru service - incluzand piesele . Cand intri in acest magazin te intampina aerul acela de atelier mestesugaresc in care se lucreaza si se intampla CEVA. ( imi plac magazinele de genul acesta, deorece ele sunt pe cale de disparitie ( toate micile afaceri de la parterul blocurilor gen ceasornicarie, reparatii pantofi, lacatuserie, etc... in care adevaratiii mici meseriasi lucrau cu pricepere au fost inlocuite de banci si sali de jocuri de noroc, din pacate). Magazinul este mic, dar poate asta e frumusetea, este locul unde gasesti ceea ce iti trebuie dupa o cautare atenta in toate cotloanele magazinului - genul acela de magazin cu iz vechi, ca in magazinul lui Olivander din Harry Potter 🙂 - . Mie imi place :-). Evident, vei gasi articole de la preturi entry level la cele mai sofisticate , si , daca nu sunt pe stoc, oamenii de acolo ti le comanda la preturi rezonabile. Cat despre service: LUX la preturi super OK!! De fiecare data cand am fost cu biclele mele acolo pt service am fost super multumit si intotdeauna problema cu care am venit s-a rezolvat in totalitate. Va invit sa treceti pe acolo. Merita ! Eduard

Am cumparat doua biciclete de la ei, totul a decurs perfect.

4 5 1
Preturi acesibile, gama larga de produse. Câte odata produsele de pe sait care arata ca sunt in stoc defapt nu sunt. Trebuie sunat inainte de a merge in magazin. Per total, multumit.

★☆☆☆☆
1 5 1
Achizitia de biciclete a fost ok. Service-ul insa e catastrofal. Mi-au dereglat schimbatoarele care erau ok, mi-au pierdut cauciucurile pe care le schimbasem, desi ii rugssem.sa le tina. A trebuit sa revin de trei ori si pana la coada mi-am remediat singur problemele. Indiferenti si neseriosi

5 5 1
O echipa foarte buna, mai ales la magazinul din Soseaua Pantelimon. Am achizionat mai multe obiecte de la ei (pantofi de ciclism, pedale, ciclocomuter etc.). De fiecare data au fost foarte amabili si saritori. Preturi si servicii mult mai bune in comparatie cu magazinul Veloteca care se afla in apropiere. Recomand cu incredere BikeXpert.
Bikexpert.ro - magazin biciclete Nota: 4.2 / 5 din 28 pareri.
Nume
E-mail (nu se publica)
Nota
Parere

7 COMENTARII

1. produse ok, preturi cam maricele fata de altii, insa atitudinea lasa mult de dorit ; daca vreti sa fiti tratati de sus si va simtiti ca ultimii oameni pentru ca nu aveti echipamentul lor ii recomand cu caldura

2. Au echipamente ok.. dar baietzii aia de acolo serverc intr-o greatza, de ma lipsesc sa mai trec 🙁 … un pic de traning cum sa se comporte cu clientzi nu ar strica. Poate daca ar arunca o privire peste drum (la Hymalaia) s-ar prinde ceva de ei.

3. Am fost acum 2 ani pe la ei si am cumparat o sa. In urma experientei am promis sa nu mai trec in veci pe la ei. Zilele trecute am zis sa mai dau o sansa magazinului, poate s-a mai schimbat ceva. Desi sunasem inainte si imi spusesera ca au produsul pe stoc, cand am ajuns la fata locului de fapt nu il aveau, iar atitudinea celor de acolo este de 2 lei. Cand intri in magazin esti intampinat cu o atitudine de dispret si practic ii cam deranjezi pe baieti. Acum chiar nu o sa mai trec niciodata pe acolo. Mentionez ca este vorba de magazinul de la Unirii, fost pe Mosilor veche langa Himalaya.

4. Eu am mers la magazinul din Pantelimon si pot sa zic ca au fost foarte faini. Chiar daca nu aveam programare si erau ocupati, au gasit timp sa imi faca o revizia la bicicleta chiar daca nu era luata de la ei.
    Pe mine m-au castigat de client.

5. Am lasat si eu o bicicleta sotiei pentru o revizie dupa ce nu mai fusese folosita de o caruta timp. Bicicleta era o gioarsa cumparata din supermarket si era folosita la plimbari in parc.
    Magazinul la care am fost este cel din Pantelimon.
    S-au schimbat schimbatoare, frane, manete etc.
    Din cei 6 km pana acasa: bicicleta a fost reglata ok, piesele puse s-au incadrat in bugetul meu si tipul care a lucrat la ea stia ce face. De lucrare am fost foarte multumit.
    Partea de atitudine lasa intr-adevar de dorit destul de mult. Dupa parerea lor ar trebui sa dau 2000 RON pentru o bicicleta folosita prin parc ocazional.
    Le sugerez urmatoarea abordare in service: se uita la bicicleta, trebuie schimbate asta, asta si va costa X. S-ar putea sa fie nevoie sa schimbam si asta, asta iar pretul se duce la Y. Fara discutii inutile. Am apreciat totusi ca n-au insistat pe faptul ca ar trebui sa o schimb si faptul ca m-a sunat sa-mi sugereze sa schimb si mansoanele si ca a pus unele mai bune decat alea pe care le avea bicicleta pe ea.
    Personal, n-as cumpara de la ei pentru ca mi-ar recomanda ceva overkill pentru nevoile mele si nu cel mai bun pret raport/calitate. Mai bine totusi decat sa mi se recomande ceva mai slab decat am eu nevoie.

6. Bikexpert Pantelimon septembrie 2016
    La bicicleta best laux am cerut estimare service. Rezultat: schimbare schimbator (40 lei), lant (40 lei), service (30-40 lei). Dupa doua zile iau bicicleta. Rezultat: reparat (sau inlocuit, nu am inteles exact) butuc pedalier Shimano (44 lei), service (66 lei). Asta au trecut pe bon. Au ingaimat ceva de genul a fost butucul uzat (bicicleta foarte foarte putin folosita).
    1. Nu ma pricep la biciclete.
    2. Pretul lor a fost de la inceput de 110-120 lei.
    Au fost foarte deranjati de faptul ca le-am solicitat sa-mi explice pretu lsi rezultatul reparatiei care nu aveau nicio legatura cu estimarea. Desi NU MA PRICEP LA BICICLETE cred ca AM FOST PACALIT. Degeaba ai un site modern daca te comporti ca un MITIC de Bucuresti. OCOLITI !