DHS Bike Parts angajează Store Manager/Șef de magazin și Sales Assistent

1

DHS Bike Parts se extinde și probabil că vei afla de noile surprize în curând, însă până atunci se află în căutarea unui Store Manager (sau șef de magazin, mai pe românește) și Sales Assistent (adică Asistent vânzări), care să îndeplinească desigur câteva condiții pentru angajare. Acestea sunt enumerate mai jos, iar dacă ești de părere că poți face față cerințelor, poți trimite un CV către ionut.vardianu@dhsbikeparts.ro.

Store Manager/Sef de magazin

Atributii/Responsabilitati:

Orientare catre client
Bune abilitati de leader, de fomare echipe si motivarea personalului din subordine
Bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare
Bune abilitati de instruire a membrilor echipei
Abilitati de mediere si rezolvare probleme aparute in magazin
Cunostinte operare PC: MS Office (Excel, Word) – nivel mediu
Ofera consiliere de calitate clientilor
Identifica noi modalitati de crestere a vanzarilor
Tine evidenta stocurilor si initiaza noi comenzi de marfa
Decide sortimentul de produse si planifica expunerea acestora in zona de vanzare
Ofera training si suport personalului din magazin referitor la calitatea serviciilor si produselor comercializate
Asigura planificarea si organizarea personalului
Comunica obiectivele de vanzari personalului din magazin
Evalueaza si identifica potentialul personalului
Reprezinta compania in raport cu Autoritatile

Experienta anterioara de min 2 ani intr-o pozitie similara

Program de lucru: 40 ore/saptamana pentru full time (8 ore/zi si 2 zile libere, acestea nu vor fi totdeauna in weekend, programul se face in functie de nevoile magazinului si sezonalitate)

Beneficii: salariu motivant, bonuri de masa, comisioane din vanzari

Zile de concediu: legal, 21 zile/an
Contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba de 4 luni.

Asistent Vanzari/ Sales assistent

Scopul principal al Asistentului de Vanzari este acela de a-si indeplini obiectivele de vanzari, comunicare si administrare a relatiilor dintre echipa de vanzari si clienti prin crearea unei experiente placute, bazata pe respect, disponibilitate si solutionarea eficienta a nevoilor clientului.

Atributii:

Abilitati foarte bune de vanzare si relationare
Oferirea de informatii, propuneri de produse si/sau servicii clientilor
Atitudine pozitiva si proactiva
Orientare catre client
Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii
Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi
Inchiderea procesului de vanzare prin incasarea produselor si/sau a serviciilor.
Abilitate de a rezolva sarcini multiple
Cunostinte de operare PC

Program de lucru: 40 ore/saptamana pentru full time (8 ore/zi si 2 zile libere, acestea nu vor fi totdeauna in weekend, programul se face in functie de nevoile magazinului impreuna cu Seful de magazin)
Beneficii: salariu motivant, bonuri de masa, comisioane din vanzari

Zile de concediu: legal, 21 zile/an
Contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba de 3 luni.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ