Acum citesti
Lapierre prezintă noul Zesty AM 927

Este ştiut faptul că în România bicicletele “simple” de cross country şi maraton sunt cele mai răspândite. Şi pe bună dreptate fiind cele mai versatile şi bune cam la toate. Însă alte discipline ale mtb-ului încep să iasă la suprafaţă. Enduro şi All mountain-ul sunt două din ele. Însa pentru acestea o bicicletă mai bine pregătită îţi oferă mult mai multe satisfacţii.

Noul Lapierre Zesty AM 927 este o astfel de maşinărie, o bicicletă care are tot ce-ţi trebuie pentru ca tu sa poţi să te dai mai tare şi mai extrem ca niciodată. Cadrul monococă din carbon este o operă de artă în sine, însă avantajele cele mai mari vin din geometria cadrului, geometrie dedicată All mountain.

lapierre zesty-am-927

Zesty 927 este echipată cu câteva din cele mai bune componente existente la ora asta. Cum ar fi furca Fox 32 Float CTD Factory cu înveliş Kashima. Apoi ghidonul din carbon Easton Havoc şi rotile Haven de 27,5 inch îţi oferă stabilitatea şi aderenţa necesară să traversezi secţiunile dificile de potecă. Nu în ultimul rând la frânare te vor asista frânele Avid XO Trail, extrem de puternice şi de încredere. Transmisia este Sram XX1 11 la care se adaugă suspensia spate electronica e:i. Toate acestea se vor asigura că energia ta nu este irosită ci transmisă spre roţi şi pământ.

ZestyAM-927-Shock ZestyAM-927-bateria ZestyAM-927-maneta frana ZestyAM-927-scihmbator spate

Lapierre Zesty AM 927 este construită în jurul suspensiei OST+®. Este vorba despre un pivot virtual care practic elimină pierderile venite de la pedalare. Suspensia rămâne activă peste denivelări şi în timpul pedalării. Se obţine astfel o pedalare foarte eficientă şi un cadru uşor la care se adaugă şi o întreţinere facilă.

ZestyAM-927-Pivot

Zesty AM este echipata cu shock-ul spate e:i (electronic intelligence), un sistem care ajustează în mod constant suspensia spate ţinând cont de teren şi modul în care pedalează riderul. Colaborarea dintre Lapierre şi Rockshox durează deja de 5 ani. În acest răstimp au reuşit să finiseze shock-ul e:i în aşa fel încât acesta să treacă de la complet închis la complet deschis în 0,1 secunde. Acest lucru schimbă complet regulile jocului. Faptul că bicicleta se poate transforma într-o fracţiune de secundă dintr-un coborâtor confortabil într-un căţărător eficient îţi va permite să nu te mai încurci în manete şi telecomenzi instalate pe ghidon. Nu trebuie să te mai gândeşti când blochezi, nu trebuie să te chinui să ţii minte să deblochezi când începi să-i dai la vale tare. Te poţi concentra exclusiv asupra traseului, restul face bicicleta.

[vimeo id=”75490798″ width=”600″ height=”350″]
Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

20 − four =