Bicicletele noastre se află într-un continuu pericol de a fi furate. Sunt obiecte dezirabile și de multe ori greu de achiziționat. Așa că pentru multi, mult mai ușor este să fie sustrase. Evident, aproape indiferent unde ținem bicicleta, aceasta trebuie securizată cu antifurt. Oferta este bogată și poate primele mărci cu istorie care îți vin în mine când spui antifurt, sunt Abus și Kryptonite. Tot printre cei mai buni sunt și Trelock. Însă niciuna din aceste mărci nu rivalizează cu Squire.

Surprinzător de puțin cunoscută la noi, marca Squire are o experiență fabuloasă, cu o istorie ce începe acum mai bine de 230 ani! În 1780 britanicul William Squire producea primul lacăt, iar din 1800 marca Squire era deja furnizorul armatei britanice de lacăte în războaiele napoleoniene. Abus, Kryptonite și Trelock pălesc în comparație cu Squire, acestea fiind fondate în 1924, 1972 și respectiv 2001. Iar când vorbim de mărci de prestigiu, istoria, expertiza și experiența chiar contează.

Sursa foto: etsy.com

Hammerhead 230 este un antifurt de tip U-Lock cu nivel maxim de securitate potrivit scalei Squire, gândit special pentru „jungla urbană”. Dimensiunile și specificațiile lacătului sunt impresionante și toate cam de nivel maxim. Desigur, toate acestea îl fac să fie și unul dintre cele mai grele U-Lock-uri, la 1,65 kg, însă este prețul pe care trebuie să-l plătim, la propriu și la figurat, pentru securitate și liniște sufletească.

Squire Hammerhead 230 are o lungime interioară de 235 mm, lucru care îl face utilizabil în cele mai multe situații urbane. Lățimea interioară a toartei lacătului este de 104 mm. Așadar vei putea lega bicicleta fără probleme de stâlpi cu un diametru de maxim 10 cm. Diametrul toartei lacătului este de 15,5 mm, deci și aceasta una din cele mai mari dimensiuni de pe piață. Acest lucru, împreună cu aliajul călit din oțel din care este fabricat, fac din Hammerhead 230 un antifurt extrem de greu de distrus.

Mecanismul de închidere cu 5 pini este unul special de tip dublu. La rândul său acesta este protejat de un corp blindat din oțel. Sistemul de închidere oferă nu mai puțin de 1500 combinații, lacătul fiind livrat cu două chei. Broasca este protejată de praf și ploaie cu un mic capac de plastic. Tot ansamblul, lacăt și toartă, este protejat cu cauciuc pentru a nu zgâria cadrul bicicletei. Nu în ultimul rând antifurtul vine și cu sistem de prindere pe bicicletă, pentru a-l putea transporta mai ușor.

Hammerhead 230 se livrează împreună cu un cablu suplimentar, foarte util pentru a securiza și roțile bicicletei sau alte obiecte cum ar fi casca. Cablul are o lungime mare de 180 cm și o greutate de 372 g. Diametrul cablului este de 10 mm, fiind de tip șufă, deci mult mai greu de tăiat.

Cât timp am testat acest antifurt prin București, dar și pe la concursuri când lăsam bicicleta nesupravegheată, nu am găsit urme de forțare a lacătului, semn că simplul profil masiv al său descurajă prin mărimea sa. Este drept că e destul de dificil de transportat. În niciun caz nu îl poți ține la centura pantalonului, ca un adevărat curier, însă în suportul de cadru, sau într-un rucsac nu ar trebui să fie nicio problemă. Consider că Squire Hammerhead 230 este una dintre cele mai bune opțiuni de antifurt, dacă nu chiar cea mai bună când ținem cont de specificații și experiența mărcii, prețul fiind comparativ cu al altor produse similare de pe piață.

  • Greutate lacăt: 1,65 kg
  • Greutate cablu: 372 gr
  • Lungime toartă lacăt: 235 mm
  • Lățime interioară toartă lacăt: 104 mm
  • Diametru toartă lacăt: 15,5 mm
  • Lungime cablu: 180 cm
  • Diametru cablu: 10 mm
  • Preț: 248 Lei
  • Importator: Rovelo Biciclete
DISTRIBUIȚI
Articolul precedentCort Hannah Tycoon 2 la doar 334 de lei
Articolul următorMakken turistul și cățelul său
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

1 COMENTARIU

  1. De precizat ca suportul de fixat pe cadru este destul de slabut. Mie mi-a cazut antifurtul in timp ce mergeam pe bicicleta.
    Din motivul asta il car in rucsac tot timpul.

LĂSAȚI UN MESAJ