Acum citesti
Bergamont prezintă în 2019 noile Contrail Carbon de 130 mm și Trailster Aluminium de 160 mm

Pentru sezonul 2019 Bergamont au prezentat un nou model de trail din carbon cu suspensie de 130 mm, Contrail Carbon, ce aduce modelul din aluminiu lansat anul trecut într-o formă mai capabilă pe orice teren. Cu o geometrie mai lungă și cu unghiul furcii mai mic, cu aceleași cip-uri de modificat geometria dar acum și cu o cutie integrată în cadru, noul Contrail Carbon e gata pentru orice provocare.

Pentru cei ce vor trasee și mai extreme, Bergamont are și un model nou cu cursă lungă de 160 mm dar cu cadru din aluminiu, Trailster Aluminium, care are și el integrată o cutie de depozitare.

Bergamont au lansat deja o bicicletă serioasă de trail, poziționată între cele de XC și cele de Enduro, modelul Contrail de anul trecut. Acum însă, după un an, ei au realizat că pot modifica platforma pentru a fi capabilă de trasee mai tehnice și ture de aventură.

Folosind aceiași suspensie de 130 mm cu un singur pivot și cu spațiu pentru butuc Boost, Bergamont a îmbunătățit zona din față cu o geometrie orientată spre all-mountain. Furca are un unghi cu jumătate de grad mai mic, reach-ul a crescut cu aproape 1 cm iar noul model cu roți de 29 oferă o poziție ceva mai agresivă.

Bicicleta din carbon are integrate aceleași cip-uri de modificare a geometriei ce permit instalarea unor roți de 27.5+. Dacă se rotește cip-ul și se înlocuiește cupa inferioară a cuveților se poate păstra aceiași geometrie indiferent de dimensiunea roților, excepție făcând unghiul furcii și înălțimea monoblocului.

Noul cadru din carbon hi-mod vine cu un spațiu de depozitare sub prinderea inferioară a amortizorului unde pot fi păstrate câteva scule. Noul Stashbox vine deja cu câteva scule, respectiv o mică cheie cu capete imbus de 2, 2.5, 3, 4, 5, 6 și 8 mm precum și Torx T25, prinsă pe capacul cutiei. Mai rămâne loc pentru o cameră de rezervă sau altceva de dimensiune similară.

Noul cadru de la Bergamont a renunțat oficial la compatibilitatea cu deraioare față fiind compatibil doar cu transmisii 1x, dar în realitate pare că include în continuare rutare sideswing și e compatibil Di2, majoritatea modelelor cu Di2 având două foi.

Contrail Carbon are rutare internă prin triunghiul principal, totul ieșind afară în fața monoblocului PressFit BB92, doar cablul pentru tija dropper reintrând în seattube prin spate.

Noul model din carbon e disponibil în două echipări, folosind același cadru. Modelul Bergamont Contrail Ultra are un preț de 6000 Euro, o transmisie SRAM X01 Eagle cu angrenaj din carbon, furcă RockShox Pike RCT și amortizor Fox Float, frâne SRAM Level TLM, dropper Manitou Jack și roți DT Swiss XM1501, greutatea totală anunțată fiind de 12.4 kg.

Modelul Bergamont Contrail Elite are un preț de 4000 Euro, o transmisie GX Eagle, furcă Fox 32, frâne Level TL și roți Syncros Revelstoke. Modelele din aluminiu continuă să existe, la prețuri între 2000-3000 Euro.

Pentru cei ce vor un model mai capabil, Trailster Aluminium primește în 2019 cursă de 160 mm față/spate și roți de 29. Un astfel de model e premieră la Bergamont. Acesta are o suspensie serioasă horst link cu 4 brațe pentru un răspuns excelent și pentru a separa forțele de frânare și pedalare de suspensie.

Noul model din aluminiu 6061 folosește același aspect și tehnologie în triunghiul principal ca modelul Contrail, inclusiv cutia integrată Stashbox pentru scule.

Modelul are de asemenea cip-uri și cupă inferioară a cuveților înlocuibilă pentru a permite trecerea de la roți de 29 la 27.5+.

Sunt disponibile trei echipări pentru Trailster ce au greutăți începând cu 14.2 kg: Trailster 10 la 4000 Euro, Trailster 8 la 3000 Euro și Trailster 6 la 2700 Euro.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

seven + 1 =