Acum citesti
Norco Section e gata să combine perfect asfaltul cu gravel-ul

Abordarea Norco a subiectului bicicletelor all-road dorește să spargă barierele atunci când se explorează drumuri noi cu cursiera. Noua Section este pentru acele ture de șosea unde asfaltul se deteriorează cu fiecare km până când se transformă în drum de pământ prin pădure, dar un drum care te îmbie să nu faci cale întoarsă.

Noul Section nu e un gravel bike dedicat aventurilor în all-road, pentru acest lucru existând modelul Search, dar nu e nici o cursieră endurance cum e modelul Valence. Noua bicicletă este un fel de cursieră care îmbină perfect ambele lumi. Este orientată spre performanță, cu geometrie agilă și poziție agresivă, dar cu spațiu pentru anvelope de 35 mm pentru orice suprafețe.

Norco sunt conștienți că bicicleta va fi dorită de cicliști cu bugete foarte variate, așa că e disponibilă în trei variante de cadru: din carbon hi-mod, din oțel Reynolds 725 sau din aluminiu.

Section folosește același unghi de 72.5 grade al furcii, de 73.25 grade al tijei de șa și aceiași înălțime a monoblocului ca modelul endurance. Iar trecerea la anvelope mai mari nu a modificat lungimea chainstay-urilor de 415 mm. Per total, distanța dintre roți a crescut cu 5 mm deoarece Section are un reach ceva mai mare pentru stabilitate pe suprafețe dificile. În plus ghidonul e chiar mai coborât cu 10 mm pentru o poziție mai agresivă. În timp ce geometria indică clar caracterul de cursieră endurance pentru Section, confortabilă la drum lung, Norco se așteaptă ca rutierii să folosească noua bicicletă pentru a explora noi drumuri.

Section e disponibilă în șase mărimi în versiunea pentru bărbați din carbon și oțel, între 48 și 60.5 cm, modelul feminin existând în cele 4 mărimi mai mici. Bicicleta din aluminiu adaugă o mărime mai mare pentru bărbați – 63 cm și una mai mică pentru femeo – 45.5 cm.

Lângă sediul lor din British Colombia, cei de la Norco au ocazia să pedaleze în toate condițiile meteo. Din acest motiv au dezvoltat noul Section și l-au dotat cu anvelope 700×35 mm, frâne pe disc cu prinderi flat mount, ax thru de 12 mm și prinderi pentru aripi complete.

Triunghiul spate cu proprietăți de amortizare este o parte importantă care dă performanța pe suprafețe dificile, așa că seatstay-urile de pe modelele din carbon și aluminiu sunt curbate și nu au punte între ele, iar la modelul din oțel sunt fabricate din tuburi alese special. Pentru a menține controlul și precizia direcției, furca are gât conic de 1.5, downtube-ul are o secțiune mărită iar chainstay-urile au secțiune dreptunghiulară.

Pentru ture epice de o zi întreagă Norco au adăugat un set suplimentar de prinderi pentru bidon sub downtube. Bicicleta poate fi echipată cu transmisii 1x sau 2x și are rutare internă modulară.

Modelul Section din carbon e disponibil ca set cadru la 2000 $ sau în 4 echipări complete. Modelul de top Section C Ultegra SL are un preț de 4500 $ cu grup Ultegra mecanic/hidraulic, angrenaj Praxis din carbon și roți din carbon Novatec R3. Modelul Section C Rival 1x are un preț de 3700 $ și roți DT din aluminiu. La 3300 $ e disponibil modelul Section C Ultegra iar la 2800 $ Section C 105, ambele oferind grupuri mecanice Shimano cu cadru din carbon, existând și opțiunea unei versiuni feminine cu puncte de contact specifice.

Modelul Section din oțel Reynolds 725 se vinde separat sub formă de cadru și furcă la prețul de 1150 $ sau în echipare completă cu Ultegra la 3100 $ sau cu 105 la 2250 $.

Modelul din aluminiu e disponibil cu echipare 105 cu frâne hidraulice la 1850 $ sau cu 105 și frâne mecanice TRP Spyre-C la 1550 $. E disponibilă și o variantă 2×10 cu Tiagra la 1400 $. Toate modelele din aluminiu sunt disponibile în toate mărimile și în versiuni feminine.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

nine − three =