Noua PININFARINA FUORISERIE face bicicletele electrice sexi

3

La fel ca la autoturisme, când au fost introduse pentru prima data cele electrice acestea erau anoste şi doar utile. A trebuit să treacă ceva vreme peste ele pentru ca maşinile electrice să arate cât de cât decent şi mai atractive privirii. Şi chiar şi azi încă e loc de mai bine.

Cam la fel şi la biciclete. Tot ce am primit, în majoritatea cazurilor, au fost biciclete normale la care s-au adăugat un motor şi o baterie.

Vrei nu vrei bicicletele electrice sunt cu noi şi nu vor pleca în viitorul apropiat însă spre deosebire de majoritate, Pininfarina are şi suflet.

Rezultatul colaborării dintre legendarul antrenor şi 43 Milano, Fuoriserie combină designul Italian cu materialele convenţionale pentru a crea una din cele mai atractive vizual biciclete din câte am văzut până acum.

PININFARINA FUORISERIE 1

Folosind ca sursă de inspiraţie legendara Lancia Astura Bocca ghidonul şi şaua sunt acoperite cu fâşii împletite din piele naturală create de The Bridge. Puterea de oprire este furnizată de frânele Campagnolo încrustate cu logo-ul Pininfarina în timp ce jantele vin de la H Plus Sons.

PININFARINA FUORISERIE 2

Cadrul este construit din oţel cromat sudat manual de meşteri artişti dispunând din loc în loc de accente de nuc. În total doar 30 de biciclete vor fi create, toate aducând un omagiu pentru „Thirties”, când Pininfarina a fost fondat.

PININFARINA FUORISERIE 3

Bicicleta este single speed şi foloseşte un motor electric miniaturizat asistat de Bike+ pentru turbo boost. În timp ce mergi un dinam instalat în butucul faţă încarcă luminile faţă şi spate sau orice dispozitiv mobil.

Preţul bicicletei nu a fost anunţat, dar trebuie să fim conştienţi că aşa ceva nu va fi pentru orice buzunar.

PININFARINA FUORISERIE 4

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentNoul All City JYD – sfidează toate disciplinele în afară de cea guvernată de distracţie!
Articolul următorTraseu – Triatlon Fără-Asfalt
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

3 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ