Noul Race Face Next SL – cel mai uşor angrenaj din lume

0

Recent Race Face a prezentat cel mai uşor angrenaj pedalier cu o foaie din lume, doar 425 grame. Angrenajul este proiectat, testat şi fabricat în Canada folosindu-se carbon şi aluminiu produse în SUA. Race Face menţionează în mod special acest lucru dorind să sublinieze locul de origine al produsului, locaţie care nu este undeva în Est.

Race Face Next SL 01Noul angrenaj Race Face NEXT SL combină tehnologia braţelor goale dezvoltată de ei cu noua interfaţă Cinch. Asta înseamnă spidere interșanjabile, opţiuni nelimitate de foi, ax de 30mm din aluminiu şi compatibilitate cu toate standardele importante de cadre.

Race Face Next SL 02Braţele pedalierului sunt complet goale orice material în surplus fiind eliminat. În plus nu este utilizată nicio grindă centrală din aluminiu. Pentru caneluri s-a folosit un nou aliaj din aluminiu care este cu 20% mai solid decât varianta 7050 folosită în general pentru această aplicaţie. Spiderul detaşabil oferă posibilitatea de a schimba foile ce folosesc standardele existente la ora actuală, dar in acelaşi timp rămân flexibile pentru modificările din viitor.

Race Face Next SL 03Specificaţii:

Noul Race Face NEXT SL este gândit să funcţioneze optim la cross country race, trail şi enduro; braţele pedalierului au lungimi de 170 şi 175mm; opţiunile pentru BB sunt BB92, 68/73 BSA, 100mm BSA, PF30; diametru ax 30mm.

Race Face Next SL 04Greutăţi:

Braţ 175mm fără BB, B.C.D.: 64/104mm
535g (22/36T, 24/36T)
540g (24/38T)
585g (22/32/42T, 24/32/42T

B.C.D.: 80/120mm
545g (26/38T)
560g (28/40T)

Instalare direct mount fără spider:
26,28,30,32,36,34T
425g (28T)

Chainline:
2X cu bash – 47mm
2X fără bash – 49.0mm
3X – 51mm
DM – 51mm

Configuraţii foi:
64/104mm, 80/120, fără spider
Culori: carbon mat

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentMagura lansează frâna hidraulică pe jantă HS22
Articolul următorShaun Palmer alături de Magura şi Intense Cycles
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ