Noua Merida One-Forty 2018 a fost prezentată publicului: mai jucăușă ca niciodată

0

Cu această promisiune își încep cei de la Merida discursul despre noua bicicletă de All Mountain, One-Forty: este mai jucăușă ca niciodată și vine cu promisiunea orelor nesfârșite de distracție pe traseu. În mod cert, aceste afirmații sunt susținute și de câteva date tehnice pe care le voi înșirui mai jos în articol, însă până atunci, haideți să vedem ce se ascunde în spatele noului model.

Avem următoarele date: toate modelele vor avea suspensii de 150/140mm (față/spate), vor rula pe roți de 27.5 inch cu o lățime a anvelopei de până la 2.6 (așadar foarte aproape de formatul plus), vor avea o geometrie lungă, o suspensie de tip Float-Link așa cum am văzut și la restul modelelor și va fi disponibilă în trei versiuni distincte cu un preț de pornire de aproximativ 2.100 de euro.

Aspectul bicicletei aduce cu restul de full-uri din gamă, respectiv One-Sixty și One-Twenty, țevile subțiri și hidroformate fiind păstrate și pentru One-Forty. Ambele roți vor avea ax boost, așadar mai late și jante produse de Merida cu o lățime semnificativă de 29mm. Unghiul headtube-ului deja nu mai are legătură cu nimic din ceea ce producea Merida în trecut, acesta fiind amplasat la 66.5 grade, cu un reach de 435mm și un top tube de 596mm.

Pentru început va exista doar un cadru construit din aluminiu, versiunea din carbon urmând a fi lansată în 2019. Și pentru că tot suntem la capitolul cadru, trebuie menționat faptul că bicicleta va fi disponibilă doar cu o transmisie 1x, unul din modele fiind echipat standard cu caseta 11-50 de la Sunrace. Așadar, iată că te poți bucura de un pinion cu 50 de dinți, standard!

Mai multe detalii după press camp-ul Merida, unde vom participa și unde vom avea ocazia să și testăm această bicicletă.

via Merida

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ