Orbea Orca Aero vine în 2020 cu echipări noi și oferte avantajoase

0

Lansată prima dată acum doi ani în varianta cu frâne pe jantă și anul trecut în cea cu frâne pe disc, cursiera aero de la Orbea, Orca Aero, primește anul acesta echipări mai moderne și în unele cazuri un preț ceva mai mic. Orca Aero Disc încearcă să obțină avantaje aerodinamice dar a favorizat integrarea cockpit-ului în loc de ascunderea cablurilor complet în interior, așa că echiparea cu noul eTap AXS este probabil o noutate binevenită pentru cei ce iubesc aspectul curat.

Cadrul optimizat aerodinamic, furca și tija de șa nu par să fie schimbate pentru anul acesta. Orca Aero Disc preia conceptul companiei de monobloc rigid și reactiv împreună cu toptube și seatstay-uri ce oferă amortizare pentru a oferi o experiență de competiție dar confortabilă. Peste acesta s-a adăugat o furcă aero și tuburi cu profil aerodinamic până la limita regulilor UCI, plus un nivel de integrare decent, cât să nu facă zile negre mecanicilor.

Orbea spune că Orca Aero 2020 înseamnă grafică și culori noi dar și componente mai moderne. Asta înseamnă că modelele de top primesc grupurile SRAM wireless și un aspect un pic revizuit care poate oricum să fie personalizat prin programul Orbea MyO.

Noul model de top este 2020 Orca Aero M11eTeam-D la prețul de 8600 Euro, care vine echipată cu grupul SRAM Red eTap AXS 2×12. Cu această ocazie, modelul echipat cu Dura-Ace Di2 are un preț mai mic cu 400$, tendință ce se regăsește la toate modelele echipate cu Shimano.

La mijlocul gamei se găsește noul M21eTeam-D la prețul de 5300 Euro cu SRAM Force eTap AXS wireless.

Cadrul separat Orca Aero pentru disc rămâne la prețul de 3000 Euro iar echiparea cu grupul 105 scade până la 3400 Euro, fiind și cea mai ieftină.

Mai multe informații puteți afla de pe pagina producătorului dar și de la distribuitorul în România.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ