Visiobike, bicicleta electrică aproape prea bună ca să fie adevărată

0

Ți-ai dorit o bicicletă care să pedaleze în locul tău? Care să fie un martor cu grai (sau dovezi) al celor pățite de tine în trafic? Să fie din carbon și să aibă sute de viteze? Și care să coste și puțin? Ei bine, Visiobike nu este acea bicicletă, însă se apropie destul de tare de dezideratul în cauză.

visiobikeJ

Acum să lăsăm la o parte tonul șugubăț și să disecăm subiectul Visiobike. Având la bază un cadru de carbon fabricat în Uniunea Europeană (cei de la Visiobike au ocolit detaliile privind acest subiect cu îndemânare), elementul esențial al bicicletei este unitatea electronică, chiar dacă și frânele Magura și butucul cu transmisie continuu variabilă NuVinci sunt componente remarcabile.

Computerul integrat în unitatea electronică știe să facă multe și cum aici nu aruncăm cu laude gratuite, să înșirăm argumentele. Piesa de inteligență artificială este compatibilă cu mai multe versiuni ale mediului Bluetooth, implicit și cu mai multe generații de telefoane inteligente, iar aplicația Visiobike transformă aparatul de vorbit într-un veritabil panou de comandă pentru bicicletă. Cât despre ceea ce poate face, lista e generoasă: blochezi/deblochezi transmisia, filmează în spatele tău printr-o cameră posterioară, are navigația inclusă, îți permite să stabilești la ce nivel de viteză vrei să rulezi, unitatea electronică ocupându-se de menținerea acestei valori constante și alte mărunțișuri. Prin urmare, dacă un alt participant la trafic te va lovi din spate, ceea ce sperăm să nu fie cazul, ai dovada irefutabilă a vinovăției acestuia (desigur, dacă ai avut și tu partea ta de vină, se va vedea), dar unitatea va trimite și o notificare către serviciile de urgență. Tot din tagma semnalelor face parte și cel care este emis atunci când transmisia este deblocată fără a se folosi codul de acces, pe când unitatea GPS inclusă în cadru îți arată mereu unde se află bicicleta Visiobike. Ca să încheiem partea cea mai importantă a trăsăturilor acestei biciclete electrice, mai adaug că are două opțiuni de motorizare, de 250 sau 500 de wați, cel din urmă asigurând o viteză maximă de 45 km/h și autonomie de până la 120 de kilometri.

Toate prea bune și frumoase cu Visiobike? E drept că dotările sale sunt crema tehnologiei actuale, însă achiziționarea acestei biciclete, cu prețuri cuprinse între 3.900 și 4.950 de euro, va pune la o serioasă încercare devotamentul oricărui aderent la cauza ecologistă. Proiectul încă își caută finanțarea pe Indiegogo, unde poți afla mai multe despre acesta.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ